Gå til innhold

PSP Go får internt batteri (PSP)


Anbefalte innlegg

bra tiltak syns jeg, gjør det på riktig måte hvertfall.

 

bra tiltak? hva gjør du når du skal skifte batteri?

hvem i huleste bytter batteri på pspen sin? har hatt psp en evighet nå, samt en DS også, aldri trengt å bytte batteri...

 

 

Hvem i huleste trenger et ekstra batteri med seg når de reiser på tur og sitter i buss i 12 timer? Mange!

Jeg har ekstra batteri med meg til PSP'en min og jeg har fått bruk for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ubyttbart batteri og proprietær ladeplugg gjør også gjenbruksverdien noen hakk lavere. Jeg liker å fiske opp gamle spillmaskiner nå og da, og setter definitivt pris på de som bruker tilgjengelige standardkomponenter; håpløst å få tak i reservedeler til propretært møkk.

 

ØØ. Proprietær ladekabel er vel noe de fleste har. Den har standard usb som tilkobling, som forøvrig også man kan lade igjennom., så det er ikke ille i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har den USB? Utfra Q&A på IGN fikk jeg inntrykk av at de hadde droppet både gammel ladeplugg og mini-USB til fordel for en ny proprietær iPod-aktig plugg. Gamle PSP slim kan også lades via USB, om jeg ikke tar helt feil.

 

Edit: Joda.

 

The PSP Go features built-in wi-fi, but no longer uses a standard USB A-to-Mini-B cable common with many devices. A new proprietary multi-use connector is used for USB connectivity.
Endret av Okapi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...