stoltz Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg vil gjerne være med på en sammenkomst, men er ikke så stor fan av bowling. Ikke at jeg skal hindre dere i å bowle siden det åpenbart er mange som finner det givende. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 MAA ikke vaere bowling, vettu. Hehe. Takk for artig film i gaar, jenter! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nei det må absolutt ikke være bowling. Hvis du har noe du har lyst å gjøre, så må du gjerne komme med forslag. Jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 MAA ikke vaere bowling, vettu. Hehe. Takk for artig film i gaar, jenter! Hvilken film såg dere? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hemmelig, siden du ditcha oss. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hemmelig, siden du ditcha oss. jeg gjorde IKKE det:O Jeg var kjempe trøtt:/ SÅÅÅ hvilken film såg dere? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Yay peeps! Hva med 18. eller 19. september? (ikke førstkommende helg, men den etterpå) Spise på Peppes, og så hjem til noen etterpå? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Høres bra ut. Lørdagen passer dårlig for min del, men fredagen skulle gå greit. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Vi kunne jo ha feiret Carina sin bursdag i samme slengen ^^ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Fredag 18. passer sånn middels. Kan joine dere i åttetiden tenker jeg, noe som selvfølgelig ikke er et problem sånn sett. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Den helgen funker for meg, gitt! Caree har jo bursdag denne fredagen. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Passer bra for meg og:) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 ja jeg vet hun har bursdag denne helgen her, men hun skulle jo på noe konfirmasjonsgreier. Så tipper hun ikke direkte vil ta det helt ut pga det. oooog så tar jeg en svipp innom oslo denne helgen... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva skjer i Oslo, dude? Lenke til kommentar
Caree Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er med den helgen:) kunne godt feiret bursdagen min ja, skjer ikke stort denne helgen, så kunne gjort noe med det på forumtreffet visst det blir den helgen, helst fredagen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor HELST fredagen? Lenke til kommentar
Caree Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Er vell for Marthe sin del, siden hun skal i konfirmasjon søndagen, men for all del, JEG kan begge dager Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hva skjer i Oslo, dude? Jeg skal treffe på en venninne som har flyttet dit. Så vi kan da prøve å få fast en dato? Fredag 18. september klokken 19:00 på Peppes Bryggen? Jeg har ikke allverdens med penger (var nesten slik at jeg måtte avlyse osloturen), så vi får se hva jeg har råd til. Blir nok med uansett. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Burde jeg hive meg på her? alle virker jo som de kjenner hverandre som bare det. skummelt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg synes du skulle hive deg på. Det er bare fint med nye fjes og å bli kjent med flere som henger på forumet. Har du tid fredag den 18.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå