Gå til innhold

Noe galt med skjermen?


Copopit

Anbefalte innlegg

Det var for en stund siden slo jeg på PC'en, alt startet opp sån som det skal, men rett før skrivetbordet åpnet seg ble sjermen svart og den lysende knapen på PÅ knappen på sjermen begynte å blinke...

 

Jeg trykket så å si på alle knappene på skjermen og på tastaturet, for at det skal fungere som det skal igjen må jeg restarte PC'en.

Er det noe galt med skjermen eller er det noen innstillinger på PC'en eller skjermkortet som gjør at dette skjer?

 

 

~Copopit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19873487

Får du dette problemet hver gang du kommer frem til skrivebordet?

 

Det er mulig det er noe problem med driverne som er installert til skjermkortet. Prøv å installere seneste versjon av de. Hvis det ikke hjelper, forsøk å fjerne driverne og la Windows legge inn den som er standard.

Lenke til kommentar
Får du dette problemet hver gang du kommer frem til skrivebordet?

 

Det er mulig det er noe problem med driverne som er installert til skjermkortet. Prøv å installere seneste versjon av de. Hvis det ikke hjelper, forsøk å fjerne driverne og la Windows legge inn den som er standard.

 

 

Ja det skjer hver gang jeg starter PC'en...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487

Har du forsøkt å starte den opp i sikkerhetsmodus?

 

Dette gjør du ved å trykke F8 rett før du ser skjermen for at Windows lastes. (Den svarte skjermen med flagget). Trykk F8 et par ganger, du får da en svart skjerm med et par valg. Velg Safe Mode.

Lenke til kommentar
Har du forsøkt å starte den opp i sikkerhetsmodus?

 

Dette gjør du ved å trykke F8 rett før du ser skjermen for at Windows lastes. (Den svarte skjermen med flagget). Trykk F8 et par ganger, du får da en svart skjerm med et par valg. Velg Safe Mode.

 

 

Takk :) skal prøve det så fort som mulig, men kan du si hvor jeg kan skaffe meg de nyeste driverne for:

 

ATI RADEON HD 4850

 

 

~Copopit

Lenke til kommentar

Jge prøfte å kjøre i sikkermodus, men da fikk jeg ikke tilgang til internett... Jeg vet ikke om det er noen innstillinger jeg kan gjøre for å få det til å funke. Jge er så å si en noob på PC..

 

Skal se om driverne funker man uheldigvis kan jeg ikke gjøre det med engang :hrm:

 

Men tusen takk for hjelpen din :D

 

~Copopit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...