Gå til innhold

Kjøp av Gaming PC - Noen forslag?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en gaming PC. Den må klare å spille GTA IV på medium grafikk eller litt bedre.

Hvis noen har forslag til hvilken jeg burde kjøpe, så vil jeg gjerne høre forslag. For øyeblikket er det usikkert om hvor mye penger jeg har, men jeg tror jeg vil bruke sånn 5,000-8,000.

Har dårlig peiling på datamaskiner så noen tips ville vært fint.

 

:)

Endret av DaMole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, glemte den. Skal ta en titt nå. Du må ikke glemme at du bare kan kjøre DirectX 9 på Windows XP, så jeg anbefaler Windows 7. Hvis du har en spill-PC til 8000,- vil den kjøre spill minst like bra på Windows 7 som på XP.

 

Edit: Har sett litt, og foreslår denne

 

Eller denne.

 

Du kan jo konfigurere den litt selv. Siden du vil kjøre GTA IV anbefaler jeg deg å legge litt ekstra i en Quad Core prosessor.

Endret av program
Lenke til kommentar

Kan vel velge Vista 64mbit med fri oppgradering til Windows 7 når Windows 7 kommer i okbtober.

Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge av Quad Core prosessor på den andre linken du sendte (denne)

 

Kunne du velge en som er passelig (av Quad Core prosessor til å kjøre GTA IV)?

Og hvordan tror du jeg kan kjøre GTA IV med den? På medium, full o.l

 

Takker for forslagene! :D

Lenke til kommentar

Den på komplett har bare 32-biters OS. Har hørt at det ikke er så veldig bra med spill.

Også blir prisen på link nr. 2 "8475,-" uten musen (tok den vekk). Kan jo også ta vekk høytalerene siden jeg har høytalere og kommer sikkert til å bruke ett headset som jeg har. Da blir det nok rundt 8200.

Så jeg burde velge "INTEL Core 2 Quad Q9550 2.83GHz firekjerners prosessor 12MB cache" på link nummer 2, eller var det forslaget kun for den fra Komplett? (men da går jeg opp litt, men det gjør ikke så veldig mye).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...