ahil90 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 hei, jeg har en ny nokia n97 har hatt den i en uke nå, msn får jeg opp "conncting to server faeiled" og på facebook får jeg "error retrieving data status 0" begge fungerte fint tidligere.jeg kan surfe normalt på nett men kommer meg ikke inn på msn eller facebook, jeg bruker WLAN tilkobling.
snubbel Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Har du prøvd noe som enkelt som å restarte telefonen? Jeg har hatt samme problem med Facebook-widget'en på min men det gir seg som regel etter en restart. Ny software (versjon 12) er rett rundt hjørnet for nordiske telefoner, får satse på at det hjelper litt.
ahil90 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 ja jeg har prøvd og slå den på og av mange ganger jeg har lit og med tatt ut batteriet på telefonen men hjelper ikke.
ahil90 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 (endret) er det noe annet jeg kan gjøre? når kommer den Nye software (versjon 12)? Endret 7. september 2009 av ahil17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå