Shax# Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Heisann! Jeg og to kompiser har tenkt å leie en CS:S server fra www.gameservers.com 10 Slot public 6 måneder (329 kr), det blir da 110 kr på hver og 109 på en(Har ingenting å si med spørsmålet). Vi lurer på om man kan starte og stoppe serveren, skifte navn, og om det var lett å legge inn mani admin plugin, zBlock, NoBlock OSV. Og har noen eller kan noen skrive en lett guide til oss? Takker for alle svar på forhand! MVH, Mini097, Umuligt, og en som ikke er på Diskusjon.
Gjest Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg regner med at www.gameservers.com har en egen admin side der du kan gjøre diverse instillinger + legge inn addons som ligger på dems server. Hvis ikke du kan legge inn addons via dems server så er det bare å laste ned og koble til serveren med FTP
Shax# Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Ok, men når man kommer inn på en "server" på gameservers.com da lurer jeg på, må vi laste opp alt av maps OSV.?
Shax# Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Og vil jeg få dårlig ping vist jeg leier fra New York?
Gjest Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Ser på siden nå og ser: Easy server management with our custom Control Panel! Managing your server isn't always easy. With GameServers.com custom control panel, we take out complexity out of gaming and make managing your managing your games and mods as simple as pushing a few buttons. We offer and support over 200 mods for our games, and they are available with the click of a button! Det er vel noen av svarene du er på jakt etter? Når det gjelder maps/baner så er standar baner innlagt. Jeg tror også noen match script's er installert på serveren (litt usikker her om det gjelder public server eller match server? eller begge?)
Shax# Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Er noen ja, takk:) Men får jeg penis-ping om jeg tar New York på Location?
Martin HaTh Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hvis kan velge noe nærmere (i europa) ville jeg tatt det. Men jeg er helt grønn, men det høres mest logisk ut.
Shax# Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Men New York er billigere xD Ellers kan vi finne andre sider:P Kan komme med forslag på bedre og billigere sider
Shax# Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Er det bedre ping i Amsterdam eller London enn i New York?
WallStreet Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Hva er lengst unna? London ligger for meg rundt 40 i ping
Skagen Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jo lengre noe er unna, jo lengre tid tar det for signalene å nå dit, og pingen blir større.
Shax# Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Men kan ingen svare meg eller? Tror new york er i Australia eller noe.
WallStreet Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 (endret) Men kan ingen svare meg eller? Tror new york er i Australia eller noe. New York er i USA Å Faen xD Sorry HAHA Endret 30. august 2009 av WallStreet
Steamed Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Men kan ingen svare meg eller? Tror new york er i Australia eller noe. New York er i USA Å Faen xD Sorry HAHA LOL Dagens latter ! :D
emeritus Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hahahahaha. Ja, du får balle-ping til servere i New York. Ingen vits.
Shax# Skrevet 4. september 2009 Forfatter Skrevet 4. september 2009 Vi bestilte fra London. Men det skjer av og til at serveren klikker( går i offline mode) sånn at vi må starte for at vi skal kunne joine igjen? Hva er problem? Takker på forhand?
Lapp1 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Snakk med gameservers om det, skal ikke være slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå