Gå til innhold

[Løst]Skal leie css server (gameservers)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg og to kompiser har tenkt å leie en CS:S server fra www.gameservers.com 10 Slot public 6 måneder (329 kr), det blir da 110 kr på hver og 109 på en(Har ingenting å si med spørsmålet).

Vi lurer på om man kan starte og stoppe serveren, skifte navn, og om det var lett å legge inn mani admin plugin, zBlock, NoBlock OSV. Og har noen eller kan noen skrive en lett guide til oss?

Takker for alle svar på forhand!

MVH,

Mini097, Umuligt, og en som ikke er på Diskusjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at www.gameservers.com har en egen admin side der du kan gjøre diverse instillinger + legge inn addons som ligger på dems server. Hvis ikke du kan legge inn addons via dems server så er det bare å laste ned og koble til serveren med FTP ;)

Skrevet

Ok, men når man kommer inn på en "server" på gameservers.com da lurer jeg på, må vi laste opp alt av maps OSV.?

Skrevet

Ser på siden nå og ser:

Easy server management with our custom Control Panel!

Managing your server isn't always easy. With GameServers.com custom control panel, we take out complexity out of gaming and make managing your managing your games and mods as simple as pushing a few buttons. We offer and support over 200 mods for our games, and they are available with the click of a button!

Det er vel noen av svarene du er på jakt etter?

Når det gjelder maps/baner så er standar baner innlagt. Jeg tror også noen match script's er installert på serveren (litt usikker her om det gjelder public server eller match server? eller begge?)

Skrevet

Men New York er billigere xD Ellers kan vi finne andre sider:P

Kan komme med forslag på bedre og billigere sider

Skrevet
Men kan ingen svare meg eller? Tror new york er i Australia eller noe.
New York er i USA :p
Å Faen xD Sorry

HAHA

LOL

Dagens latter ! :D:D

Skrevet

Vi bestilte fra London. Men det skjer av og til at serveren klikker( går i offline mode) sånn at vi må starte for at vi skal kunne joine igjen? Hva er problem?

Takker på forhand?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...