Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av fargelaserprinter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger en fargelaser i heimen. Den skal brukes til skolebruk og utskrift av ting som lærer legger ut på it's learning.

Har satt følgende krav:

-Må takle både Windows og Linux

-Duplex utskrift (nice to have)

-Farge (nice to have)

-Ethernet

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke komme med tips dessverre. Men jeg kan informere om at de har stor test av fargelaserprinter i bladet Komputer For Alle. Om jeg ikke tar fullstendig feil, så er det i Komputer For Alle #12¤2009, som vell fremdeles er nyeste utgave.

Kansje det er en brukthandel i nærheten av der du bor? Da kan du være heldig å få bladet til en billig penge, slik at du slipper å betale 80 kroner bare for å lese denne testen.

Skrevet
Har satt følgende krav:

-Må takle både Windows og Linux

-Duplex utskrift (nice to have)

-Farge (nice to have)

-Ethernet

Jeg gikk for en Xerox Phaser 6125 i vår, den har ikke dupleks, men farger og ethernet. Så vidt jeg vet støtter ikke den Linux, men storebror 6130 skal gjøre det. Jeg liker skriveren veldig godt, jeg synes den skriver pent, er hurtig og stillegående, og koster ikke skjorta. Av den grunn vil jeg anbefale den i Windows-miljø, men du må naturligvis se på en annen skriver enn 6125.

Her kan du finne Linux-kompatible skrivere.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har en Phaser 6100 med duplex selv, disse kan du finne brukt til en billig penge.. Anbefaler på det sterkeste å finne en duplex skriver.. Selv med tosidig utskrift begynner permene mine med utskrifter fra Its å få imponerende tykkelse :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...