Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup IX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmm.. må ut og inn av spillet. aner ikke hva som skjedde

edit: blir uvant med 09 igjen nå etter mange timer med 10 demoen :p

Endret av Ziuuung
Skrevet
Tokland, jeg blir sittende ved PS3en frem til CL. Om du øsnker å spille så send en melding på PSN.

Beklager. Fikk ikke anledning idag. Er garantert klar imorgen :) Mulig jeg kan tidlig på ettermiddagen (fra 5). Hvis ikke det går så er jeg klar fra kl halv 8.

Skrevet
Tokland, jeg blir sittende ved PS3en frem til CL. Om du øsnker å spille så send en melding på PSN.

Beklager. Fikk ikke anledning idag. Er garantert klar imorgen :) Mulig jeg kan tidlig på ettermiddagen (fra 5). Hvis ikke det går så er jeg klar fra kl halv 8.

Det passer best for meg tidlig på ettermiddagen. Men om du ikke kan før nærmere halv åtte så skal det nok gå. Jeg kan selvfølgelig ikke spille i Inter-Barca kampen :)

Skrevet

steen_jadd: Jeg er klar nå :) Logger meg på PS3 om noen få strakser. Jeg kan legge deg til som venn. Letter å ta det via ps3 da pcen min står i 2 etg. og ps3 i kjeller....litt slitsomt å gå opp og ned hele tiden :)

Skrevet (endret)

Jeg er videre etter å ha spilt 1-1 og vunnet 3-1 mot Tokland. Jeg pådro meg rødt kort på Rooney i andre kamp. Takk for kampene :)

Endret av steen_jadd
Skrevet
Vel fortjent seier. Jeg hadde et ørlite håp på slutten i første kamp. Det gikk nesten :)

Følte jeg hadde god kontroll gjennom begge matchene, til tross for manglende uttelling. Må allikevel innrømme at du hadde et par sjanser hvor du med litt mer flaks kunne ha utliknet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...