Gå til innhold

Gift of the Giants bug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en bug med en quest i Grizzly Hills, denne buggen gjør det mulig å stacke Gift of the Giants buffen man får ved å gjøre en quest der. Hver buff gjør at helten din blir større (i 10 minutter), med 7-8 buffs stacket blir helten ganske stor. I tillegg fant jeg en bug som gjør det mulig å ta med seg buffen ut av Grizzly Hills, f.eks. til Orgrimmar, Dalaran eller Battlegrounds. Det hele er ganske artig :)

Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan fungerer buggen? Er i Grizzly hills nå, vært moro å prøvd den ut!

1.jpg

Ser omtrent slik ut, med 7 og 8 stacks som er det meste jeg har prøvd kan man ikke mounte inne i Orgrimmar siden det ikke er plass ^^

Skrevet

I din egen post på ensidia forumet?

"Works everywhere I have tested, you can be summoned, take portals, use hearthstone or enter bg's without loosing buff. "

Skrevet

Bare at det ikke står hva du må gjøre for å bevare buffen mens du forlater plassen :)

Jeg har ikke tenkt å røpe det heller, jeg bare lurer på om det er noen andre som har funnet ut av det.

Skrevet
Jo, men jeg lurer på hvor mange det egentlig er som vet om buggen.

Du må være veldig stolt av at du oppdaget denne buggen tydeligvis siden du poster om det gjentatte ganger. Spesielt når du ikke engang sier til alle hvordan det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...