Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Store porer på nesa. Noen tips for å bli kvitt?


hjaadd

Anbefalte innlegg

Hei

Sliter med mye, store hudormer på nesa som igjen har ført til relativt store porer. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå fram for å minske dem og evnt bli kvitt hudormene :p Har hørt om produkter som minsker porene men har ikke vært borti noen som har prøvd dette..

Hilsen gutt 18 år ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Sliter med mye, store hudormer på nesa som igjen har ført til relativt store porer. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå fram for å minske dem og evnt bli kvitt hudormene :p Har hørt om produkter som minsker porene men har ikke vært borti noen som har prøvd dette..

Hilsen gutt 18 år ;)

Sliter med AKKURAT det samme som deg. :p

Jeg pleier ikke å få de bort for det er en smerteprossess ja. :)

Tante pleier noen ganger å dra meg med til badet og stå å klemme de ut, for det er "det eneste som hjelper". :p

Ja, jeg er 16 år.. Men duu, resultatet blir overraskende bra, jeg lover. :p

Lenke til kommentar
Hei

Sliter med mye, store hudormer på nesa som igjen har ført til relativt store porer. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå fram for å minske dem og evnt bli kvitt hudormene :p Har hørt om produkter som minsker porene men har ikke vært borti noen som har prøvd dette..

Hilsen gutt 18 år ;)

Sliter med AKKURAT det samme som deg. :p

Jeg pleier ikke å få de bort for det er en smerteprossess ja. :)

Tante pleier noen ganger å dra meg med til badet og stå å klemme de ut, for det er "det eneste som hjelper". :p

Ja, jeg er 16 år.. Men duu, resultatet blir overraskende bra, jeg lover. :p

Jeg pleier å klemme hudormene og det er en bra måte å bli kvitt hudormene ja, men det fører bare til at det kommer nye :p Har en tendens til å klemme litt for mye tror jeg, noe jeg mistenker kan ha ført til de utvidete porene..

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest Finnes på H&M

På Hennes & Mauritz vet jeg det finnes noen slags "strips" man legger over nesen i 10-15 minutter. Etter denne tiden trekker man de av og det følger et lass med hudormer på denne stripsen. Har testet det selv, og funnker bra. Men de dukker jo fort opp igjen...

 

Ellers er vel ansiktsvask med peeling et must, morgen og kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...