Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kom til å tenke på en ting, HD er jo på vei ut, så jeg har jo ingen grunn til å ha det, satser heller på en ren Blueray, det er enda billigere...

 

Ja, hvis du ikke allerede har noen HD DVD-plater, så er det helt unødvendig å legge ekstra penger i HD DVD-støtte. Jeg har en god del HD DVD-plater, så jeg har kjøpt denne spillere, samt den eksterne HD DVD-spilleren til xbox 360, for å være sikker på at jeg har hardware i lang tid fremover, som kan spille platene.

Lenke til kommentar

Føler jeg får gi dere en liten utfordring i dag! =)

Og her vanker det en premie som vi vil trekke senest i morgen tidlig!

 

 

Jeg sitter her og minner litt, og kom over denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=836028

 

Her havnet vi på 2157 innlegg! (noe som bare må være sinnsykt bra) :blush:

Jeg vet her at ikke alle innleggene kom på samme dag, så la oss runde det ned til 2000 :whistle:

(om jeg fortsatt er helt på jorde, så får dere si i fra, så skal jeg vurdere å se på saken)

 

 

Om dere i dag klarer og tangere dette, så trekker vi ut en heldig vinner av en premie! Det vil bli trukket et tilfeldig nummer innenfor antall inlegg i tråden, og vinneren blir personen som har skrevet innlegget med samme nummerett! Premien vil jeg avsløre litt senere i dag :!:

 

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

Lenke til kommentar
Her havnet vi på 2157 innlegg! (noe som bare må være sinnsykt bra) :blush:

Jeg vet her at ikke alle innleggene kom på samme dag, så la oss runde det ned til 2000 :whistle:

(om jeg fortsatt er helt på jorde, så får dere si i fra, så skal jeg vurdere å se på saken)

Du er nok fortsatt helt på jorde, med mindre det kommer noen helt fantastiske tilbud og alle på forumet blir helt ville etter tilbudene. :p

Lenke til kommentar
Forslag:

GIGABYTE GA-MA790XT-UD4P

Det ligger noe liknende på lagersalget:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=124868

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125066

 

Jeg sitter her og minner litt, og kom over denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=836028

 

Her havnet vi på 2157 innlegg! (noe som bare må være sinnsykt bra) :blush:

 

Om dere i dag klarer og tangere dette, så trekker vi ut en heldig vinner av en premie! Det vil bli trukket et tilfeldig nummer innenfor antall inlegg i tråden, og vinneren blir personen som har skrevet innlegget med samme nummerett! Premien vil jeg avsløre litt senere i dag :!:

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

Nå står jo aktivitetsnivået proposjonalt med tilbudene, da - så det bestemmer dere vel strengt talt selv ;) Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Føler jeg får gi dere en liten utfordring i dag! =)

Og her vanker det en premie som vi vil trekke senest i morgen tidlig!

 

 

Om dere i dag klarer og tangere dette, så trekker vi ut en heldig vinner av en premie! Det vil bli trukket et tilfeldig nummer innenfor antall inlegg i tråden, og vinneren blir personen som har skrevet innlegget med samme nummerett! Premien vil jeg avsløre litt senere i dag :!:

 

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

 

Sånt liker vi :yes:

 

Jeg sitter kommer iallefall til å sitte her så å si hele dagen å få med meg alle tilbud, ettersom noe jeg ville ha sist gang snek seg unna ettersom jeg var borte fra maskinen en og en halv time...

 

Tilbud på skjermkort blir godt mottatt!

 

Edit: Men det vil også si at den som gjerne vil ha den premien kommer til å spamme tråden for flest mulig poster og størst mulig sjans til å bli plukket ut :p

Endret av Pwn3r
Lenke til kommentar

Jeg som kjøper elektriske artikler 1-2 ganger i året og som i dette øyeblikk er på utkikk etter en ny bærbar PC, jeg kunne godt tenkte meg tilbud på bærbare PC-er i 5-8.000-kronersklassen, og det er det sikkert mange andre som også har lyst på. :)

 

Men helst ikke mellom klokken 17 og 20, for da er jeg i byen på visning! :!:

Lenke til kommentar
Føler jeg får gi dere en liten utfordring i dag! =)

Og her vanker det en premie som vi vil trekke senest i morgen tidlig!

 

 

Jeg sitter her og minner litt, og kom over denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=836028

 

Her havnet vi på 2157 innlegg! (noe som bare må være sinnsykt bra) :blush:

Jeg vet her at ikke alle innleggene kom på samme dag, så la oss runde det ned til 2000 :whistle:

(om jeg fortsatt er helt på jorde, så får dere si i fra, så skal jeg vurdere å se på saken)

 

 

Om dere i dag klarer og tangere dette, så trekker vi ut en heldig vinner av en premie! Det vil bli trukket et tilfeldig nummer innenfor antall inlegg i tråden, og vinneren blir personen som har skrevet innlegget med samme nummerett! Premien vil jeg avsløre litt senere i dag :!:

 

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

 

skal vi se:

 

25/09-2007 : 00:02

Innlegg #106

 

25/09-2007 : 23:59

Innlegg #1724

 

 

Det blir 1618 innlegg. Langt ifra 2000 :)

Lenke til kommentar
Jeg som kjøper elektriske artikler 1-2 ganger i året og som i dette øyeblikk er på utkikk etter en ny bærbar PC, jeg kunne godt tenkte meg tilbud på bærbare PC-er i 5-8.000-kronersklassen, og det er det sikkert mange andre som også har lyst på. :)

 

Men helst ikke mellom klokken 17 og 20, for da er jeg i byen på visning! :!:

 

 

Jeg kunne også godt tenkt meg et godt tilbud på en laptop (helst med 12-13" skjerm). Kommer det et godt tilbud på en oppgraderingspakke kommer jeg nok til å slå til på den også.

Lenke til kommentar
Dere kan ikke komme med et tilbud på Intel x25 Gen 2 da(gjerne 80Gb-versjonen)? Det er jo omtrent eneste ssd som det er verdt å kjøpe.

 

Hei

 

Som noen av dere sikkert har lest/hørt har Intel hatt store problemer med sine SSD-produkter i det siste, og trukket tilbake mengder SSD fra markedet. Vi tør derfor ikke å kjøre noe tilbud på disse, da tilgjengeligheten er veldig vanskelig.

Beklager - vi skulle gjerne kjørt det da vi solgte 100vis siste supertirsdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...