Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musen 'forsvinner'/ pc'n bytter til andre program helt random


Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier, så virker det som min bærebare pc bare bytter program, el. når jeg har et annet program oppe. Veldig dårlig forklart..

 

Altså, musen forsvinner på en måte. Når jeg f.eks skriver dette innlegget, eller i et word dokument, så går "streken" bort, og jeg får ikke skrevet, så jeg må trykke foran ordet for å skrive igjen. På samme måte skjer det når jeg tar nedover pilen for å gå nedover f.eks VG. Nettleseren (opera) er blå øverst, og så når det skjer blir den lyseblå - altså bytter den program på en måte.

 

Det er JÆVLIG irriterende. HELP PLZPZLPZL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reboote = Slå av og på PCn... - ikke formatere.

 

Siden du har bærbar har du antagelig en ekstern mus. Forsøk å ta ut usb-pluggen til musa eller senderen til musa. Regner med at det er konflikt mellom enten andre trådløse enheter eller musa. Skjer det når du er hjemme eller på skolen? Kan være flere mus som går på samme frekvens dersom dere sitter flere i samme rom.

 

EDIT: drar hjem fra jobb nå...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar
Reboote = Slå av og på PCn... - ikke formatere.

 

Siden du har bærbar har du antagelig en ekstern mus. Forsøk å ta ut usb-pluggen til musa eller senderen til musa. Regner med at det er konflikt mellom enten andre trådløse enheter eller musa. Skjer det når du er hjemme eller på skolen? Kan være flere mus som går på samme frekvens dersom dere sitter flere i samme rom.

 

EDIT: drar hjem fra jobb nå...

 

Har kun pad, ikke ekstern mus. Men vet ikke om det er det som er problemet:/ Tror pcn bare skifter program på en måte. Det skjer både når jeg er hjemme og på skolen.

Lenke til kommentar

Du har sikkert et program som "stjeler oppmerksomhet" fra det aktive programmet. Kanskje et lite program som sjekker nettilkobling, virusoppdatering eller andre programmer som intervallmessig gjør ettellerannet.

 

Og viktigst av alt: Sjekk pc for virus og spyware/malware.

 

Hva slags OS har du forresten?

Lenke til kommentar
Du har sikkert et program som "stjeler oppmerksomhet" fra det aktive programmet. Kanskje et lite program som sjekker nettilkobling, virusoppdatering eller andre programmer som intervallmessig gjør ettellerannet.

 

Og viktigst av alt: Sjekk pc for virus og spyware/malware.

 

Hva slags OS har du forresten?

Ha. Nå fant jeg det ut! Det var et bluetooth program lignende greie som "stjal oppmerksomheten" ja. Ah. utrolig deilig!

 

Takk til alle sammen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...