Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Grusom opplastingshastigheit ved bruk av ekstra router.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har ein Thomson ST546 router frå NextGenTel som eg har brukt her heime ei stond. Alt funkar finfint, men ein kan dessverre ikkje få trådlaust nett frå den. Har no kobla til ein Linksys WRT54GC i tillegg, men får ikkje det trådlause nettet til å funke. Å koble seg til nett via kabel frå Linksys-routeren fungerar fint. Maskinene finn også det trådlause linksys-nettet, men når eg prøvar å koble meg til får eg kun "connection timed out". Nokon råd?

 

Nytt problem: Får ikkje lenger tildelt default gateway om eg koblar meg opp via linksys-routeren.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shameless bump!

 

Okei, no har eg fått internett med trådlaus tilkobling, men det går utruleg treigt. På ei 20mbit/1mbit linje frå NGT får eg 3mbit ned og 47kbit(!) opp. Og eg har ikkje anelse om kva som er galt. Har prøvd å skifte kanal på trådlaus router, og det vart noko betre på kanal 01. Prøvde også å setje nettverkskortet mitt til B/G mode (sidan routeren er det), og fekk då normal opplasting (1mbit opp) i eit par sekund, før det var tilbake til det samme dårlege. Nedlasting var dårleg heile tida.

 

Ser heller ikkje ut til at andre maskiner klarer og koble til nettet, kun mi maskin.

 

Edit: Ser ut til at nedlastingshastigheita er grei no, men opplasting er fortsatt horribelt dårleg.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Jepp. Linksys-routeren har også fungert finfint tidlegare på andre nett.

 

Prøvde med kabel no (veit ikkje kvifor eg ikkje har gjort det tidlegare, menmen), og det er samme problemet. Upload er grusomt lavt (0,02mbps), mens download er rundt det eg forventar.

 

Og alt dette er når eg er kobla gjennom Linksys-routeren, direkte på ST546 er farta normal både opp og ned.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...