firsom Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Tenkte jeg skulle bygge ny data og trenger en bra prosessor. Dataen skal brukes hovedsakelig til videoseing og dagligdagsbruk, men jeg vil ha muligheten til å kunne spille de fleste spill jeg vil. Har sett på et par prosessorer og vil holde meg i denne prisgruppen: AMD Phenom II X3 720 Black Edition AMD Phenom X4 9650 Quad Core Intel Core™ 2 Quad Q8200 Hvilken vil gi best ytelse og sist men ikke minst burde jeg vente på i5? Er ikke interessert i å bruke mange kronene over 1300, vil jeg for dette få en i5modell som er bedre/like god som de andre nevnt over? EDIT: Har "flyttet" denne til rett plass selv, hvordan kan den slettes herifra? Endret 20. august 2009 av firsom Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Du kan bruke denne for å sammenligne forskjellig prosessorer: http://www.anandtech.com/bench/default.aspx?p=23&p2=52 Lenke til kommentar
firsom Skrevet 22. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå