Gå til innhold

[Løst]Trenger god gps program til Samsung s8000 jet


Kimlorentz

Anbefalte innlegg

Jeg har no google maps på min mobil og har testet route 66.

Men kjenner noen til et bra gratis program til gps eller et program med kun en gangs sum.

 

Har sett på Mobile GMaps men ikke sikker på om den funker på min, noen som har prøvd den?

Har og sett på Ovi Maps fra nokia, kan den legges på en samsung?

Endret av Kimlorentz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Men kjenner noen til et bra gratis program til gps eller et program med kun en gangs sum.

 

Du kan jo sjekke ut Garmin XT. Et program du senere kan utvide med Topo kart og sjøkart.

Har det selv på min Samsung Omnia i900, fugerer utmerket med den innebygde gps.

 

http://www8.garmin.com/support/collection....ct=010-11034-00

 

 

Hvordan installerte du det da. det står noe notes på download siden

 

Notes:

◦The Garmin Mobile XT for Windows Mobile software is designed for use on Microsoft Windows Mobile Pocket PC and Smartphone devices.

◦You must have a previous version of the XT software installed on your SD card to have all of the help files, voice files and basemap files. These are not included with this update.

 

 

Så hvordan utførte du din installasjon?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...