Gå til innhold

Hvorfor er politikere så barnslige?! (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bare jeg som føler jeg blir dårlig av Jens, Krisitin og Liv? De oppfører seg noen fjortiser på ungdomsskolen... bare jeg som føler det sånn?!

Jeg må innrømme jeg syntes Carl I. Hagen, Ballo f. eks. oppfører seg bra føler jeg! Åhh... klarer faen ikke se et debatt med jævli fnisinga og nedlatende latteren til Kristin. Hver gang jeg ser noen fra SU eller AUF så ønsker jeg å ta livet mitt. Jeg tar fra dem usynlig hagla og drømmer om å dø når jeg ser dem og hører dem. Så jævla veslevoksen. Hun i SU sa til å med hun skulle betale billetten til Rimi-Hagen!! Hørt noen så jævli dumt? Hørt noe så jævli PR-kåt svada før?!

 

Skulle bare se om det er flere som har det vondt når dere ser debatter.

 

Og en annen ting... er Ballo virkelig en SV-er? Jeg kan bare ikke tro det når jeg hører han. Han er rett og slett for hyggelig til å være en SV-er! Ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Jens gjør en god profil på TV, det gjør forsåvidt de fleste av dagens partiledere. Den eneste jeg klager litt på er Siv Jensen. Synes hun til tider kan virke litt nedlatende, men ellers er hun også en god politiker. Når det kommer til SU og RU er jeg litt enige, de snakker ofte før de tenker.

Lenke til kommentar

Stoltenberg gjør som regel en god figur på TV. De som er mest flåsete er uten tvil Sponheim og Halvorsen som kun driver med reotrikk. Ellers har vi helt ok (ikke utmerkende gode) partiledere, mens det er veldig mye rart blant de mindre profilerte politikerne på stortinget.

 

SU er som du sier et kapittel for seg selv, noe forsåvidt mange andre ungdomspartier/-politikere er også.

 

Trådstarter har forøvrigt et interessant navn, skulle tro det ikke var akseptert på dette forumet da det er et støtende ord.

Endret av Jens72
Lenke til kommentar

De intervjuer vel AUF og SU fordi de er kanskje de mest framtredende av de politiske ungdomspartiene, og media synes det er viktig å la ungdommen få prøve seg. Ellers skal det sies at mange i AUF og SU har et radikalt syn i forhold til resten av befolkningen så det har litt større tiltrekningskraft i media å høre om folk som vil lenke seg fast til oljerigger og sende penger til terrorgrupper, enn ungdomspartier som vil senke skatter og satse på utdanning osv. som er mer i samsvar med befolkningen generelt.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Bare jeg som føler jeg blir dårlig av Jens, Krisitin og Liv? De oppfører seg noen fjortiser på ungdomsskolen... bare jeg som føler det sånn?!

Jeg må innrømme jeg syntes Carl I. Hagen, Ballo f. eks. oppfører seg bra føler jeg! Åhh... klarer faen ikke se et debatt med jævli fnisinga og nedlatende latteren til Kristin. Hver gang jeg ser noen fra SU eller AUF så ønsker jeg å ta livet mitt. Jeg tar fra dem usynlig hagla og drømmer om å dø når jeg ser dem og hører dem. Så jævla veslevoksen. Hun i SU sa til å med hun skulle betale billetten til Rimi-Hagen!! Hørt noen så jævli dumt? Hørt noe så jævli PR-kåt svada før?!

 

Skulle bare se om det er flere som har det vondt når dere ser debatter.

 

Og en annen ting... er Ballo virkelig en SV-er? Jeg kan bare ikke tro det når jeg hører han. Han er rett og slett for hyggelig til å være en SV-er! Ja...

Siden du mener at lederne for alle partiene som er motstandere av FrP er fæle å se på TROR jeg ikke det kommer av at de er barnslige, men at du ikke takler å høre andres meninger. Bare en teori, ingen grunn til å ta av.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat, du synes det er rart at opposisjonen til, tydeligvis ditt parti, FrP skal representere landet fordi de oppfører seg barnslig eller noe sånt?

 

Hvorfor jeg nevner FrP spør du? Du sa jo at Carl I. Hagen var så flott på TV

Endret av Bata
Lenke til kommentar

Nei, synes vel egentlig Carl I. Hagen er en artig fyr, ler stadig vekk av uttalelsene hans, MEN synes ikke han er mindre barnslig enn andre, synes faktisk i bunn og grunn at de fleste av politikerne er ganske barnslige i det de taper en diskusjon.

 

Might add: Jeg er ikke rød-grønn hvis det er det du ønsker å høre, stemmer Venstre ;)

Endret av Bata
Lenke til kommentar
Når Liv sa det var rene selvmordet å stemme blått.. uff.. har vanskelig med å forstå at hun er et voksent menneske. Vitner jo om total mangel på hva du selv sier! Hun forstår rett og slett ikke selv hva som kommer ut munnen hennes!

 

Det at hun sa det gjør det ikke nødvendigvis til "fjortis diskusjon". Hun ga en grunn til sin uttalelse, og jeg synes den Rød-grønne fløyen klarte seg bra i denne debatten. Når det kommer til Siv Jensen synes jeg hun kom dårligst ut. Ofte når hun så på noen ristet hun enten på hodet, himlet med øynene eller lagde andre typer grimaser. Dette er mer barnslig enn å si at det er selvmord å stemme blått, selv om det er en drøy uttalelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...