Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

erfaringer med; peugeot 807, toyota previa, renault grand espace, mitsubishi grandis.


regne

Anbefalte innlegg

noen erfaringer med disse bilene:

 

peugeot 807,

toyota previa,

renault grand espace,

mitsubishi grandis.

 

ser etter bil med god plass. Tre små i baksetet og to voksne forran, samt fido og barnevogn(er) baki.

Har mysa litt rundt på finn og på parkeringsplasser og syntes disse ser ut som greie kandidater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste erfaringen jeg har med bilene er at jeg har sittet på utallige ganger.

 

Toyota Previa: Grei komfort, men baksetene er litt små og smale for ungdommer og voksene. Er ikke så god plass i baksetet og kupen generelt. Toyota er jo kjent for å ha lite feil, men begge Previane 2.4 jeg kjenner til har det vært en del feil med.

 

Peugeot 807: Overlegen komfort, og god plass i HELE bilen. Vi leide denne bilen 3 uker når vi var i Frankrike for 3 år siden. Vi var 4 voksne og 2 ungdommer og vi hadde til og med plass til bagasjen.

Lenke til kommentar

Tror Grandisen og Previaen kanskje blir litt i minste laget, men 807 har godt med plass.

Renault hadde JEG styrt unna, de sliter med få forhandlere i Norge, og jeg er usikker på om forhandlernettet/ettermarkedsnettet er så bra, så om du bor litt grisgrendt til er det greit å ta med i vurdering hvor langt det er til nærmeste merkeverksted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...