Gå til innhold

HTC Leo titter frem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte en TyTN II i går. Jada, den er gammel. Men fy faen, jeg skjønner ikke at det faktisk er mulig å lage et mobil-OS som er så kronglete og lite brukervennlig som Windows Mobile. Jeg er jo godt vant med bruk av både datamaskiner, mobiler og brødristere og klarer å få jobben gjort i de fleste os og på de fleste mobiler, men Windows Mobile hadde meg i kne en god stund..

Skrevet

Bildet av baksiden er nesten definitivt photoshoppet vil jeg nå si. Tviler på at HTC begynner med rød skrift bak på telefonene sine (med tanke på hele fargetemaet deres er basert på svart\grått\grønt)..

Skrevet

Godt mulig den er Photoshoppet, men hvis den ser ut slik som det når den kommer i butikken vil jeg ha den, synes den var sinnssykt lekker

Skrevet
Bildet av baksiden er nesten definitivt photoshoppet vil jeg nå si. Tviler på at HTC begynner med rød skrift bak på telefonene sine (med tanke på hele fargetemaet deres er basert på svart\grått\grønt)..

Har du hørt om en prototype før?

Skrevet
Godt mulig den er Photoshoppet, men hvis den ser ut slik som det når den kommer i butikken vil jeg ha den, synes den var sinnssykt lekker

Hehe, der er ikke ordentlig bilder nei.

Men "photoshoppet" er de nok heller ikke. Er vel bare bilde av 3d-modellen.

Skrevet

Peneste telefon fra HTC jeg har sett.. skulle kansje vært android..

Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? :nei:

Leste i artikkelen om tomtom og facebook 3.0 til iphone at den testen skulle komme i dag!

Skrevet
Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? :nei:

Den kommer i dag :)

Skrevet

Den kommer i dag :)

Jammen så fint da! smilefjes til deg: :thumbup:

Skrevet
Men fy faen, jeg skjønner ikke at det faktisk er mulig å lage et mobil-OS som er så kronglete og lite brukervennlig som Windows Mobile.

Det er jo derfor de lager sitt eget brukergrensesnitt på toppen. Når det er gjort, har jo WM vel en del gode egenskaper, så lenge man slipper å se UIet :D

• Opprett ny...