Gå til innhold

Min første modd->black chi..BILDER!4siden nede..


Anbefalte innlegg

Fine bilder der har! Pga den for p**te sjefen på jobben så får jeg ikke tatt bilder før jeg kommer tilbake fra ferie..(les i begynnelsen av august) han har klart å låne det ut til noen også får han det ikke tilbake før jeg reiser.. sorry for den, men det er sjefen sin feil!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hei, dere! Jeg har laget en dritfet mod og er helt hekta på modding nå altså, men sorry jeg har ikke noen bildere å vise dere!"

 

Hva er da vitsen med å poste når du ikke har bilder engang? Forklaring hjelper lite så lenge du ikke har bilder. Et bilde sier mer enn 1000 ord.

 

Du hadde forresten rukket å brukt vanlig kamera og sendt inn til fremkalling. Du har vel ikke noen andre venner du kan låne kamera av da? Samme hvor dårlig kvalitet det blir, bare få opp noen bilder!

Lenke til kommentar

Hei , jeg har laget en dritfet modd ass! Jeg har for det første , limt fast mange vifter og limt fast viftegriller på dem! Og jeg har også tegna på siden med blyant! Men sorry , den er ikke så bra som dere skulle tro så jeg må nokk lyge på meg å ikke ha tilgang på digitalkamera!

Lenke til kommentar
Hei , jeg har laget en dritfet modd ass! Jeg har for det første , limt fast mange vifter og limt fast viftegriller på dem! Og jeg har også tegna på siden med blyant! Men sorry , den er ikke så bra som dere skulle tro så jeg må nokk lyge på meg å ikke ha tilgang på digitalkamera!

Nemmelig

Lenke til kommentar
Hei , jeg har laget en dritfet modd ass! Jeg har for det første , limt fast mange vifter og limt fast viftegriller på dem! Og jeg har også tegna på siden med blyant! Men sorry , den er ikke så bra som dere skulle tro så jeg må nokk lyge på meg å ikke ha tilgang på digitalkamera!

 

sier du, med din APEMODD? :lol::lol::lol:

trodde du var ganske glad i lim jeg? :lol:

Lenke til kommentar
Hei , jeg har laget en dritfet modd ass! Jeg har for det første , limt fast mange vifter og limt fast viftegriller på dem! Og jeg har også tegna på siden med blyant! Men sorry , den er ikke så bra som dere skulle tro så jeg må nokk lyge på meg å ikke ha tilgang på digitalkamera!

 

sier du, med din APEMODD? :lol::lol::lol:

trodde du var ganske glad i lim jeg? :lol:

 

 

ingen som forstår at Apemodden ikke var en særiøs mod?

 

Jeg synest jeg hele tiden ser folk som tapper ned på stakkars "peter pan" (husker ikke hva fyren het) for sin usæriøse mod.

 

Fines det ingen som ser ironien?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

not good at all... gjør deg selv en tjeneste. sett deg heller ned å les en god bok.

 

jeg kan anbefale: http://www.fantasy.no/jordan/

 

tidshjulet er en meget fin serie. den er for øyeblikket på 10 bøker, delt opp i 3 pr bok, noe som gir 30 bøker. når du er ferdig med alle, kanskje C0bra er ferdig med ta bilder innen da? eller kanskje ikke.. :lol::lol:

 

just phun intended..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...