Gå til innhold

Gert Nygårdshaug - Mengele Zoo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste også Himmelblomsttreet etter Mengele Zoo. Kan ikke si meg helt enig med Rampelyset, boken er ganske god. Litt artig at det er en slags fortsettelse av Mengele Zoo, vi møter jo igjen Mino. Likevel synes jeg ikke Himmelblomsttreet er like god som Mengele Zoo, på mange måter er det ikke så mye action, litt mer spekulasjoner og tanker. Men jeg vil absolutt anbefale den! (Var dette klønete skrevet? :blush: )

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det er ikke tilfeldigvis noen som har denne boka tilgjengelig akkurat nå, og kan gi meg det siste avsnittet? Jeg avsluttet den i går, og det siste, avgjørende, avsnittet var borte! Jeg har ikke boken tilgjengelig akkruat nå, så jeg husker ikke helt hva som var det siste som stod, men det var i alle fall noe sånt som "skal jeg dø nå? Jeg vil ikke dø." Så er det et linjeskift og setningen begynner med "Jeg". Deretter er det bare blankt. Skikkelig nedtur etter å ha ventet så lenge på å finne ut hvordan det ender. Så er det noen som kan gjengi for meg (ordrett) hva det er som står, så jeg får ro i sinnet?

Lenke til kommentar

Har den her nå. Det siste jeg leste var:

"Jeg hører skritt som stanser utenfor døren - denne døren - må jeg (..) nå?

Jeg "

Der slutter det. Fant tak i en ny bok på jobb i dag, men det var akkurat likt der(!). Hvis du kunne sendt det på PM hadde det vært flott. Må vite hvordan det ender!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...