Gå til innhold

SommerJobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, d er en ting som gjelder når det kommer til sommerjobb..

 

Kontakter - kontakter -kontakter..

 

Spør onkler, tanter, venner, familie, naboer osv om de vet / har jobb til deg.. Sikkert alltid noen som vil ha mala huset sitt eller noe slikt..

 

Skogplanting osv er jo sikkert også aktuelt hvis d er noen bønder som driver med skogbruk i nærheten.

Lenke til kommentar

Søstra mi jobba på Ringnes bryggeriet her i arendal i fjor sommer.. hu jobba på labben da, tok prøver av øl og rusbrus.. det genialt var jo det at når de hadde tatt prøve av en flaske (av 5-10) så kasta de resten.. eller tok med hjem :D

 

det var en billig sommer! digg! spess siden jeg fikk alt!

 

 

skal du ha sommerjobb er det lurt å være tidlig ute. Spør foreldra dine, kanskje de har no. hvis ikke så er det mange butikker som trenger ryddehjelp/putte i hyllene hjelp.. kanskje du tilogmed er så heldig og får være ryddegutt på et ute sted eller no?

Lenke til kommentar

Den gangen jeg skulle få meg sommerjobb så erfarte jeg bittert at det lønner seg å være tidlig ute. Men men....kom meg da inn en plass og jobber der fortsatt :p Going on 4 år :woot: Kontakter er greitt å ha! Det er slik de fleste ansettelser skjer, gjennom bekjente (av bekjente som tilfeldigvis kjenner sønnen til dattera til tøsen far din lå med da han tilfeldigvis endte opp med deg) :-? Ehhh, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...