TAS-M Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei hei! Jeg spilte mye Fallout 3 for noen måneder siden uten at det oppstod noen problemer under spilling. Har nå hatt pause en stund og tenkte at jeg skulle prøve spillet igjen siden jeg aldri ble ferdig med det. Problemet er at når jeg nå har spilt i 10-15 minutter begynner det å "blinke" små fargede prikker og firkanter på skjermen i tillegg til at bildet fryses litt for så å komme tilbake til live. Har sjekket temperaturer og CPU ligger på ca 50 under spilling og GPU på 55... har blåst støv av alt også. Maskinvare: MSI K9N SLI Platinum, AMD Athlon X2 6000+ 3 GHz, GeForce 7900GT, GeiL CL5-5-5DDR2 (2GB) All maskinvare er "stock" Settings i spillet er satt til "medium" . dvs 1920x1080 oppløsning, AA/AF OFF Vsync OFF, HDR ON, Depth of Field OFF. Syns det er veldig merkelig at det skal skjære seg nå og ikke da jeg spilte samme spillet med samme maskinvare for et halvt år siden? Hva kan jeg gjøre? Er oppløsningen fir høy for skjermkortet? Endret 16. august 2009 av Dahlsveen
Kanoner Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg opplevde den velkjente frysen i spillet, og søkte litt rundt. For å si det mildt, du er ikke den første som opplever dette. Mulige løsninger har vært å slå av virtuelt minne, kjøre uten AA AF. og kjøre i window mode. Ingenting av dette har funket for meg. Det "fantastiske" er dette med at folk har spillt med de samme forutsetningene som før, men med forskjellig resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå