Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Aspire 5536G (Reinstallasajon)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Under oppstart trykker du "alt"+"f10" da kommer du innpå "Acer eRecovery Management" det er programmet som reinstallerer Vista.

 

Men hva er egentlig problemet? Før reinstallerer kan du jo prøve å fikse det.

Hei....

Kjøpte denne i går. Når jeg starter den, hender det rett som det er at den, isteden for å starte normalt, kommer inn i en meny som sier. En maskinvarefeil ELLER softwarefeil har oppstått,og win kan ikke starte. VALG: Start WIN på vanlig måte, eller rep-opplegg. Så hender det at jeg kan trykke start vanlig, og den gjør det. Men noen ganger må jeg kjøre denne reparasjonsgreia. JEg har prøvd å legge inn alt på nytt,men samma greiene kommer... HVA kan det være?

Lenke til kommentar

Du kan selvsagt prøve å legge inn alt på nytt igjen ved å bruke Acer eRecovery Management, men jeg synes det er rart at en helt ny Acer skal rote slik. Er en annen på forumet her som hadde et problem med en Acer og der feilet første gangs installasjonen av Windows.

 

Etter som du har har prøvd å legge alt inn på nytt igjen, og har fortsatt samme problemene, ville jeg anbefale deg å levere tilbake laptopen og forlange en ny. Dette tyder jo på feil med hardware eller noe slikt med selve laptopen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...