Gå til innhold

Cataclysm - Neste Expansion [Bekreftet]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Azeroth som vi kjenner den vil bli helt forandret? Eller går man inn i en portal og får en azeroth kopi ala. old hillsbrad ?

 

De vil nok bruke phasing-teknologien her, som i Northrend. Etterhvert som du går videre i Cataclysm, fullfører quests og annet så forandrer verden seg.

Lenke til kommentar

Will “phasing” be used more extensively in World of Warcraft: Cataclysm?

Yes. We’ve come up with a number of new, cool ways to using phasing since we introduced it in Wrath of the Lich King, and plan to use it more extensively to change the world as players progress. We are also now able to phase terrain, which players will see in the starting areas for the goblins and worgen. We’re also adding some UI improvements to help determine when another player is in a different “phase” from you.

Lenke til kommentar

Stort pluss for videoen de har laget, meget bra laget, men så forventes det vel ikke noe annet av Blizzard da de er kongen på haugen når det kommer til slikt.

 

Morsomt at de bruker phasing da dette er virkelig noe som har vært trengt i WoW i lang tid, følelsen av progresjon og fremgang. At de øker levelcappen med "kun" 5 levler men samtidig introduserer massivt mange quester ser jeg på som en indikasjon at levelingen blir å ta noen uker fra 80 til 85. Om det derimot er progresjon i spillet og følelsen av fremgang gjør det meg ikke noen verdens ting, elsker phasing systemet og synes de burde bruke det oftere.

Lenke til kommentar
Stort pluss for videoen de har laget, meget bra laget, men så forventes det vel ikke noe annet av Blizzard da de er kongen på haugen når det kommer til slikt.

 

Morsomt at de bruker phasing da dette er virkelig noe som har vært trengt i WoW i lang tid, følelsen av progresjon og fremgang. At de øker levelcappen med "kun" 5 levler men samtidig introduserer massivt mange quester ser jeg på som en indikasjon at levelingen blir å ta noen uker fra 80 til 85. Om det derimot er progresjon i spillet og følelsen av fremgang gjør det meg ikke noen verdens ting, elsker phasing systemet og synes de burde bruke det oftere.

 

Jeg vil ikke ta dette for gitt. De har også sagt at det blir mye mer fokus på end-game, så levlingen tror jeg er unnagjort på ei uke eller noe slikt. Husk at en del folk var allerede Level 80 bare dager etter WoTLK release.

Lenke til kommentar

Vart veldig imponert av "phasingen" som nemnt over i Wrath of the Lich King. Synest det er heilt klart den beste av dei 2 expansionpackane, ettersom eg ikkje var nokon stor fan av The Burning Crusade. "Phasing" gjer questa mykje morosamare, ettersom du føler at ein har oppnådd noko og gjort noko mykje meir viktig enn å slaye ein elite for å så sjå at den går igjen litt etterpå. Synest det lovar mykje bra i Catalysm, sjølv om eg enda ikkje er heilt begeistra for dei nye class-race kombinasjonane..

Lenke til kommentar

Husk at Blood Elves kunne være warriors i beta, så det er ikke gitt at absolutt alle class-race kombinasjonene faktisk kommer. Er nesten litt fortvilet over Tauren Paladin selv, syns det bare blir teit. Men så igjen er det så og si den eneste komboen jeg overhodet ikke har noen forklaring til hvordan den kunne oppstå i første omgang.

Lenke til kommentar

Itemization

Mana/5 sec is gone. Spirit now regenerates mana.

All healers will get a Meditation like skill. (In combat regeneration)

Mages and Warlocks won't have to deal with Spirit on their gear anymore.

Spell Power is also gone. Intellect now provides mana AND Spell Power

Hunters and Enhancement Shamans won't have to worry about intellect anymore

Attack Power is also gone.

Agility now provides 2 AP for rogues, hunters, shaman, and druids. Plate-wearers won't steal your gear anymore!

Defense is gone. No more juggling around the cap. Tanks will receive the needed anti crit from talents (Survival of the Fittest)

Armor Penetration is gone. It was too confusing and is now replaced with a mastery.

Mastery makes you better at what you do. (more on this later)

Haste now increases rate which you gain energy, runes, rage, and focus.

Talents for Enhancement and Retribution will make this work.

Block value goes away. A block mitigates a percentage of damage. It is now a real mitigation stat.

With No Defense, Spell Power, Attack Power = more Stamina for all.

 

Legendary Item

Shadowmourne - Legendary Axe.

 

Goblins

Rocket Jump - Activate your rocket belt to jump up to 20 yards, every 2 min

Rocket Barrage - Fire your belt rockets at an enemy within 30 yards, every 2 min. (Shared cooldown with Rocket Jump)

Time is money - Cash in on a 1% increase to attack and casting speed.

Best Deals Anywhere - Best possible gold discount, regardless of reputation.

Pack Hobgoblin - Calls in your personal servent, allowing you bank access every 30 min.

Better Living Through Chemistry - Alchemy skill +15, Your potions give more health / mana

Goblins can be all classes except Paladin or Druids

 

Worgens

Darkflight - Activate your true form, increasing movement speed by 70% for 6 sec, every 3 min.

Viciousness - Increase damage by 1%.

Abberation - Reduced duration on Curses and Diseases used against you by 15%.

Flayer - Skinning skill +15, you skin creature fast, and you don't even need a knife.

Worgens can be all classes except Paladins or Shamans

 

Worgen Form

The Worgen Form is cosmetic only

out of combat you can pick between Human or Worgen.

In combat you will be a worgen.

 

Hunter

Hunter's mana is GONE!!!

Hunters now use focus, no longer care about intellect or mana regen.

Focus regenerates contunously, Steady shot improves the rate of getting focus bag.

Rogue energy comes back at a 10 / sec rate, Hunter focus comes back at 6/sec (12/sec with steady shot)

A shot costs 10 to 30 focus.

Hunters will have fewer cooldowns on abilities

Ammos will become an item, not a consumable.

 

Warlock

Soul Shards are no longer in your bags. The goal is to make them fun, not a hassle.

Soul Shards will be integrated to the user interface. (Just like Death Knight runes)

You get three shards per fight, they will regen very quickly out of combat.

It will be possible to get more for long fights or mistakes through Drain Soul.

Soul Burn (New Spell) : Cost 1 Shard, 30 sec cooldown, off the GCD. Empowers your next spell, many (not all spells) behave differently when empowered.

Empowered Searing Pain : Next 3 Searing Pains crit

Empowered Summon Demon : Instant Cast

Empowered Soulfire : Instant Cast

Empowered Fear : Instant Cast

Empowered Death Coil : Longer Horror, more healing received.

They are only used in combat, summons or demons won't use your shards.

 

Archaeology

Secondary profession (like cooking)

The profession will let you collect Artifacts throughout the world.

It will be used to unlock Paths of the Titan. (Character progression, more about it tomorrow)

It will also give you unique rewards like vanity pets, instant travel to a dungeon, titles, unique recipes for other professions, etc ...

 

Reforging

Reforging is another way to customize your gear.

It will be relatively cheap, you will need a Blacksmith / Leatherworker / Tailor / Jewelcrafter / Engineer to do it. Each profession get to reforge a type of items.

It lets you reduce one stat for another. Some restrictions will apply, you can't put the extra stat on something that is already on the item.

 

Professions

Multi-gains will be added, while you level up your trade skills, rare items will give you more points as you skill up. (Rare items will give you 5 points for example, while green bracers will only give one)

Gathering should be a little more fun.

Engineering is a very fun tradeskill, but it's either amazing or it sucks and everybody drops it. More convenient items like Jeeves or Wormhole Generator will be added to the profession in the future to get back to the roots of Engineering.

Fishing will also have some big changes, no details yet but it's going to be more fun.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Itemization

Mana/5 sec is gone. Spirit now regenerates mana.

All healers will get a Meditation like skill. (In combat regeneration)

Mages and Warlocks won't have to deal with Spirit on their gear anymore.

Spell Power is also gone. Intellect now provides mana AND Spell Power

Hunters and Enhancement Shamans won't have to worry about intellect anymore

Attack Power is also gone.

Agility now provides 2 AP for rogues, hunters, shaman, and druids. Plate-wearers won't steal your gear anymore!

Defense is gone. No more juggling around the cap. Tanks will receive the needed anti crit from talents (Survival of the Fittest)

Armor Penetration is gone. It was too confusing and is now replaced with a mastery.

Mastery makes you better at what you do. (more on this later)

Haste now increases rate which you gain energy, runes, rage, and focus.

Talents for Enhancement and Retribution will make this work.

Block value goes away. A block mitigates a percentage of damage. It is now a real mitigation stat.

With No Defense, Spell Power, Attack Power = more Stamina for all.

 

Fy faen så kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...