Diablo007 Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 (endret) Det jeg har nettopp skaffa meg Burnout spillet(er litt usikker om det er den nyeste eller ikke), spillet er vel kanskje litt over 1 år gammel. Synes spiller digg, men forstår ikke helt onlinen delen. Hvordan funker det? Har altså ps3, og når jeg prøver å så kommer det sånn internett side, der det dukker opp statistikker osv. Hvor kan jeg konkurre online mot andre. Endret 13. august 2009 av Diablo007
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 (endret) Trykk to ganger D-pad høyre (tror det er høyre) så joiner du automatisk en session EDIT: Altså mens du er i freeroam... Endret 13. august 2009 av Leo_Khenir
Diablo007 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 mhm! Thanks! Er det mange her som spiller Burnout Paradise ?
vikingkylling Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Jeg har det på PC, men venter på patcher som gjør det spillbart. Glimrende spill når det funker, men jeg kan ikke slå av musikken, det kræsjer for ofte og så videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå