Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hardisken min gikk til helvete, med den gikk alle spillene og filene mine! Hva skal ejg gjøre for å få tilbake ranken min?

Du bare gjenoppretter fra siste sikkerhetskopi så mister du ikke så mye.

 

...du tar regelmessige sikkerhetskopier, gjør du ikke? Hvis ikke så vet du nå hvorfor du bør gjøre det.

Lenke til kommentar
hvor finner jeg cod4-player mappen? så jeg kan kopiere mappen over til den andre harddisken, er vel liten sansynlighet for at begge krasjer samtidig? går raskt å ranke til lvl 55 men det går ikke så raskt å få div. red tiger-camoer igjen.

 

Liten sjans det ja.

 

Det er sant. Få camos osv kan ta litt lengere tid.

 

Eneste du trenger å kopiere er player mappen. Den finner du i den mappen du installerte cod4.

 

Hos meg ser det sånn ut:

D:\Spill\cod4\players

Lenke til kommentar

innstallerte den i "standard-mappen", den spillet valgte, C:>programfiler x86>activision>cod4mw

finnerikkeplayermap.th.jpg

har sett i alle undermappene, men den er ikke der :/ har også gått til min datamaskin og søkt på players og på nicket jeg bruker i spillet, finner ingenting..

 

edit: jeg har ingenting på hdd D, kan jeg bare kopiere hele cod4mw mappen til D, og kopiere den tilbake om hdd C krasjer? selv om jeg ikke ser noen player-mappe der?

Endret av alt + F4
Lenke til kommentar

alt+F4 det der var litt merkelig. Du har spilt multiplayer ikke sant? For min mappe ser helt like ut, bare det at Player mappen er der også. Vet ikke om du må spille multiplayer (trodde den lagde profil mappe uansett).

 

edit: jeg har ingenting på hdd D, kan jeg bare kopiere hele cod4mw mappen til D, og kopiere den tilbake om hdd C krasjer? selv om jeg ikke ser noen player-mappe der?

 

Det kan jeg ikke svare på, ettersom jeg bare har pleid å kopiere player mappen.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...