Gå til innhold

Anbefalte Programmer kun for HTC Touch Pro2 og HTC Diamond2...


Anbefalte innlegg

Vi har jo en tråd fra før med anbefalte programmer men hvorfor en til? :ohmy:

 

:idea:

HTC Touch Pro2/Diamond2 er en ny mobil i markedet i dag, så tenkte jeg at vi bør ha en egen tråd med anbefalte programmer, spill og temaer som støtter TP2 og TD2 med WM6.1/6.5… :)

I gamle tråden er det flere programmer som ikke støtter TP2/TD2… :hmm:

Så tenkte jeg at vi kan jo ha en egen tråd, hvor vi kan skrive om de programmene og program versjoner som funger på TP2/TD2 og testet av dere… ;)

Endret av Agent 47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp gått til anskaffelse av HTC diamond 2 og er på jakt etter både programvare og spill som vil fungere, men det er vanskeligere enn forventet.

Synes oppstart av denne tråden er en god ide, men er det ingen som kan bidra med tips?

Trenger helt klart hjelp her :-)

Lenke til kommentar
Samme her slitter med anskaffelse av programmer og tips til HTC Touch Pro2... :(

 

Gamle cab filer som jeg hadde for min TyTN II funger ikke på Touch Pro2... :wallbash:

 

 

 

Fant noe info her:

 

 

Seriously, let us list down games that plays well on TD2:

 

1. Teeter - G Sensor (Bundled with TD2)

2. Xtrakt - awesome 3D arcade racer & shooter game, rocks on TD2

3. Quartz2 Deluxe - dazzling puzzle game with great graphics on TD2 (see screenshot)

4. Need For Speed Undercover HD - High definition version of the famous car racing game runs zappily on TD2. There is also a G Sensor control version here

http://store.handmark.com/products/detail.php?id=108561

5. Spiderman : Toxic City HD - great graphics & actions

 

Kindly add on if you know good games that works well on TD2. Thanks.

 

 

Link: http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=106130

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Litt utenom denne tråden kanskje, men men...

Har sett at det går ann å legge inn HD TouchFLO for Diamond, inn på touch diamond.

Har vært på den aktuelle siden hos xdevelopers, men får ikke lastet ned filen. :blush: Jeg er ingen ekspert på dette her, men er ikke helt grønn heller.

Er det noen guruer som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skulle ikke være nødvendig å registrere seg for å lese forumet? Jeg er ikke registrert, og jeg har brukt forumet der for å finne masse nyttig programvare.

 

Dette forumet (og denne tråden) er også veldig nyttig for å finne ting til Touch Pro 2: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=550973

Der må du registrere deg for å følge noen av linkene, men det har nå gått greit for meg.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...