Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spawnsystemet er et kapittel for seg selv, det skal være sikkert. Alt etter modus og bane, føler jeg ofte at jeg spawner 5m foran fienden, mens de som regel spawner 5m BAK meg. Men prøver å ikke la meg irritere av dette :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Fin montage Zebraskin, men du juger! Det er jo overhodet ikke HD :p

http://i49.tinypic.com/iygabk.png

Ifølge YT er den det. Kanskje du så den før den var helt ferdigopplastet? :p

Takk for konstruktive tilbakemeldinger! :)

Ahh, stemmer!

Nå ser jeg den i full HD :D

Men en ting til, når du skal lage Montagen så få flere kills på samme record. Blir litt slitsomt i lengden når du hopper fra kill til kill.

Skrevet
En liten SPAS-12 Montage av meg. Vet at den er amatørmessig og ikke har så mange gode kills osv, men dette er min første MW2 Montage så hadde ikke forventet noe bedre selv. ;)

Nice vid :)

Likte 360en på slutten ;)

Skrevet

Noen som vet om det kommer map-packs til MW2? Har hørt en del rykter om det, men har ikke funnet noen sikre kilder enda. Noen som vet?

Btw, takk for alle kommentarene. ^^

Skrevet

De bør ha gjort det bra med de nye mapsa.

Har vel 2 baner jeg liker godt allround på alle modes på mw2, og noen som er helt ok.

Er altfor mange jeg synes er rassdårlig.

imo feila de med banene i mw2.

Skrevet
Likte 360en på slutten ;)

Også så lur man ser ut når man står der og spinner og blir skutt :roll:

De nye brettene bør ikke være alt for langt unna håper jeg, jeg begynner å bli litt lei en del av brettene for å si det pent...

Skrevet

Hadde vært greit å kunne luke bort en del brett, jeg vet at Rundown, Skidrow, Wasteland, Deraild og Estatde hadde blitt luket ut rimlig ofte, i hvertfall de tre siste.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Lurer på om IW kjører statistikk på hvilken baner som blir skippet mest, og kanskje de fjerner de etterhvert.

Skrevet

Det skjer ikke at IW fjerner maps, men mulig at de kjører statistikk over dem. Forøvrig ser jeg ikke helt hatet og Quarry og Derail som er to av de beste i mine øyne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...