Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom å bruke Cold blooded, er det noen som har noe triks for å unngå å bli skutt av predator, annet enn å campe inne hele tida? Jeg blir truffet av ca. 9/10 (no kidding), selv om det er en haug av andre utendørs. Akkurat som omjeg er den eneste som syns...

Skrevet
Great. Mista alle stats og saves. gg

Har prøvd å recovere slik det står på steam support, men funker faen ikke.

Hvordan skjedde det? :ohmy:

Restartet pc'en før steam fikk synca med pc'en min etter å ha lukket spillet tror jeg. Problemet er på steam cloud sin side.

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

Fikk akkurat 68/28 på HQ pro, da passer det å avslutte spillingen for dagen så man ikke legger seg sint :D

Ang predator, pleier folk å gå for klynger. Jeg pleier å løpe i motsatt retning av en eventuell klynge om jeg ser en inkommende predator

Skrevet

Lillebroren min fikk nylig 72-12 med Marathon Pro, Lighweight Pro, Commando Pro og Tactical Knife :p

Jeg var ikke helt på samme nivå, men 48-18 ser da litt vakkert ut, det óg.

Dere skulle hørt hvor hissige motspillerene var i lobbyen etterpå :p

Skrevet
Hoho :p Hvilket Game-mod var deT?

Domination på Favela! Domination er genialt for å sanke kills, for de fleste er mest interessert i å vinne spillet, og camper derfor med enten A, B eller C. Easy kills :cool:

Hva er tactical knife?

En add-on på handgun som gjør at du kniver vanvittig mye raskere.

Skrevet (endret)

Kniv samt pistol.. Du holder en kniv i venstre hånda, slik man gjør hvis man skulle brukt en lommelykt (dvs. støtter opp pistolen med venstre hånd) slik at man kan knife raskere :)

Edit: Litt sen :p

Endret av marvol
Skrevet
Kniv samt pistol.. Du holder en kniv i venstre hånda, slik man gjør hvis man skulle brukt en lommelykt (dvs. støtter opp pistolen med venstre hånd) slik at man kan knife raskere :)

Du finner denne i SP-delen, btw, så kanskje du skjønner hva vi snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...