Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Irriterer meg grønn over estatemissionet på SP.. spiller på veteran, og må vente til DSM'en blir ferdig.. Har blitt skutt 4 ganger når jeg har løpt ned og plukket den opp, burde ha vært en checkpoint der...

Synes forresten favela var lettere på veteran enn på hardened, men har kanskje noe med at jeg visste hvordan jeg skulle gjøre det

Synes campaignen på CoD 6 er vanskelig som faen sammenlignet med WaW. :p Begynte så smått i dag, og endte opp med å skru ned vanskelighetsgraden. Skal ikke si hva den er...

Skrevet
Irriterer meg grønn over estatemissionet på SP.. spiller på veteran, og må vente til DSM'en blir ferdig.. Har blitt skutt 4 ganger når jeg har løpt ned og plukket den opp, burde ha vært en checkpoint der...

Synes forresten favela var lettere på veteran enn på hardened, men har kanskje noe med at jeg visste hvordan jeg skulle gjøre det

Synes campaignen på CoD 6 er vanskelig som faen sammenlignet med WaW. :p Begynte så smått i dag, og endte opp med å skru ned vanskelighetsgraden. Skal ikke si hva den er...

recruit? :p

Skrevet

fikk den selv i går ;D

men tror jeg klarte den en gang før og, før jeg prestiget, men husker ikke :p

usj MW2+eksamen er usunt :/ har klart å ligge unna i dag da heldigvis

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Hvor ser dere det?

Deler antall kill på deaths tenker jeg ;)

Skrevet (endret)

Min ligger på rundt 1,7 med over 10k kills :D

det finner du inne på barracks ved å dele antall kills med antall deaths

eidt: 2fast4me Iskall :p

Endret av dTd
Skrevet

Jeg hadde lenge under 1 i ratio, men det har kommet seg. For øyeblikket ligger den på 1,33. Jeg har brukt 57 timer på å komme meg til rank 65. Hvis jeg går for prestige, så skal jeg satse på å greie rank 70 på under 50 timer. Det spørs bare om jeg orker å holde oppe interessen så lenge...

Skrevet

da har jeg unlocket omtrent alt av attatchment til våpnene jeg har unlocket til nå, med unntak av noen snipere. jeg har ikke extra ammo though..gidder ikke bruke FMJ..vertfall ikke før jeg er 10'th prestige lvl 70 :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...