Gå til innhold

Windows Mobile 7-brikkene faller på plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med sånne artikler, ja! Han må ha vært kul han som sendte mail for å tipse om hva som er nytt på xda :p

 

Zappy, husk på at dette ikke er oppdateringer Microsoft har kommet med selv, men som er lekket fra en kilde (antar jeg?). Det ser ut som om Microsoft tester ut noen nye, spennende ting med tanke på Windows Mobile 7. Btw, heter det ikke Windows Phone nå?

Lenke til kommentar

Jeg håper WM blir en fiasko og dør ut, at telefoner med Android utkonkurrerer iPhone, og at et annet (mer) åpent OS, f.eks. et bygget på FSO (freesmartphone.org). Så kan vi bli kvitt proprietærhelvetet på smarttelefoner. Problemet er vel operatørene rundt omkring, som vil ha lukkede og låste OS så de kan tvinge kunden til å gjøre det de vil, og bruke de tjenestene som koster mest.

Lenke til kommentar
Jeg håper WM blir en fiasko og dør ut, at telefoner med Android utkonkurrerer iPhone, og at et annet (mer) åpent OS, f.eks. et bygget på FSO (freesmartphone.org). Så kan vi bli kvitt proprietærhelvetet på smarttelefoner. Problemet er vel operatørene rundt omkring, som vil ha lukkede og låste OS så de kan tvinge kunden til å gjøre det de vil, og bruke de tjenestene som koster mest.

Amen.

Lenke til kommentar

Har selv prøvd Windows Mobile 6.5 på min telefon, og ble alt annet enn imponert.

Det er ikke mer enn WM6 med litt finere interface/startmeny, og dette har allerede produsenter gjort bedre (f.eks HTC med TouchFlo).

Fortsatt like tregt, faktisk værre noen steder.

 

Vi får vente å se om MS klarer å få til noe skikkelig med WM7, men har ærlig talt ikke de helt store forventningene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...