Gå til innhold

plagsom lyd fra shuttle'n!


Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt en shuttle SN41G2, etter og endelig fått den opp og gå merket jeg at psu vifta lager en utrolig plagsom "gnisse"lyd!

 

det er ikke psu som sitter løst eller noe annet som vibrerer.

lyden kommer ifra psu vifta, kan nesten høres ut som høyfrekvent knitring/spraking.. selv om den er veldig lav skjærer det i ørene!

 

lyden kommer og går med en 5-10 sekunders mellomrom..

 

noen som har vært borti samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hores merkelig ut syntes jeg naa da. Jeg har da en SB51G utgave som jeg er veldig fornoyd med. Sitter her i tropevarmen, saa den blir litt braakete dog, men ikke noe som irriterer meg noe spessielt...

 

JEg ville ha kontaktet butikken hvor du kjopte boksen ifra, det kan jo hende det er noe feil med kobling...Ellers saa kan du jo aapne opp PSU'en aa see om det er noe som kommer borti vita eller noe slikt. Hvis det er forsegling av noe slag ikke aapne opp PSU'en da ryker garantien, det vil vi ikke. :-?

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt en shuttle SN41G2, etter og endelig fått den opp og gå merket jeg at psu vifta lager en utrolig plagsom "gnisse"lyd!

 

det er ikke psu som sitter løst eller noe annet som vibrerer.  

lyden kommer ifra psu vifta, kan nesten høres ut som høyfrekvent knitring/spraking.. selv om den er veldig lav skjærer det i ørene!  

 

lyden kommer og går med en 5-10 sekunders mellomrom..  

 

noen som har vært borti samme problem?

 

Enermax vifte? I såfall ikke forvent deg bedre :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nettopp kjøpt en shuttle SN41G2, etter og endelig fått den opp og gå merket jeg at psu vifta lager en utrolig plagsom "gnisse"lyd!

 

det er ikke psu som sitter løst eller noe annet som vibrerer.

lyden kommer ifra psu vifta, kan nesten høres ut som høyfrekvent knitring/spraking.. selv om den er veldig lav skjærer det i ørene!

 

lyden kommer og går med en 5-10 sekunders mellomrom..

 

noen som har vært borti samme problem?

 

Enermax vifte? I såfall ikke forvent deg bedre :)

 

Nope det er ikke Enermax vifte i Shuttle boxene.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...