Gå til innhold

"Sim-kort registrering mislykkes" på Nokia 6610

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at feilmeldingen "Sim-kort registrering mislykkes" dukker opp når jeg tar av tastelåsen. Er det noen andre som har vært borti den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, feilen ligger i telefonen. Det er egentlig samboeren min sin telefon, men feilen kommer selv om jeg bruker mitt SIM-kort.

Skrevet

Jeg har versjon V 4.18 fra desember. Finne sdet en nyere versjon? Og hvor får man oppgradert gratis nå som EMTS er konkurs??

Takk!

Skrevet

jeg hadde d samme med min 6610, jeg sende den til EMTS(som nå heter mobil fikseren) ned i byen i Oslo, de bare oppgraderte softwaren og alt gikk bra, har ikke hatt d problemet mitt, sende den til EMTS i februar... :woot:

Skrevet

Jeg hadde samme problem, men det var ikke telefonens skyld. Du bruker kanskje et gammelt SIM-kort? Disse er ment for en annen spenning enn nyere kort, og nye telefoner som 6610 takler dem dårlig. Da jeg fikk bytta til et nytt SIM-kort (gratis) fungerte alt bra.

Skrevet

Fikk samme feil da jeg holdte på med sikkerhetskoden til min 5100.

Ordnet seg av seg selv. Vet ikke hvorfor...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Skrevet
jeg hadde d samme med min 6610, jeg sende den til EMTS(som nå heter mobil fikseren) ned i byen i Oslo, de bare oppgraderte softwaren og alt gikk bra, har ikke hatt d problemet mitt, sende den til EMTS i februar... :woot:

Har du en link til butikken?

Finner ikke... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...