Gå til innhold

Trial of the Champion, for bra gear?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gear fra normal versjonen har item level 200, og kan vel knapt kalles epic (på tross av sin lilla farge). Samme item level har gear fra siste bossen i alle heroics, og gear som dropper i 10-mann versjonen av Naxx (minus Kel Thuzad) og andre raids på samme nivå.

 

Bare for å få rettet opp i overdrivelsen som kommer frem i førstepost.

 

Selv tar jeg det ikke så tungt og ser på det som en fin måte å geare mitt stadig voksende antall level 80 karakterer på.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Nja, synes slik sett det ikke gjør noe med tanke på hvor høyt innhold man har fått nå. Mye bedre at folk får komme seg i brukbart gear raskt og får oppleve spillet fremfor å sitte med stussen i ymse plasser av spillet for å farme i ukesvis for å komme i nærheten av et raid.

 

Og vil ikke latt meg lure av fargen på utstyret, selv om ToC normal kan farmes og dropper en og annen Ilevel 219 er det langt mellom dem og man blir raskt ferdig med det. Heroics dropper bedre utstyr og kan bare gjøres 1 gang om dagen i tilegg til at man kan samle Emblems of Conquest utenom Ulduar.

 

Synes det er fint at spillet fokuserer mer på dungeons og oppleve dem fremfor endeløs grinding av utstyr.

Lenke til kommentar

synes ikke det er drøyt i hele tatt med tanke på vanskelighetsgraden i totc, man viper som regel 2 og 3 ganger på hc 5man der,selv i 10man gear, og på 10man totc raid så ble tankene våres rett og slett slakta!! og de har ei blanding av 10man og 25man naxx gear.så rewardsen må bare rett og slett være det de er med tanke på at det kommer enda hardere heroics or raids patchet inn..

Lenke til kommentar

Synes ikke ToC Hc er så vanskelig, tanker der selv vær dag og har ikke død så ofte at det gjør noe, eneste er som vi får den dama som 2 boss hvor det avhenger mye av healeren men ellers er den en av de lettere heroics sammenlignet med mer irriterende heroics som Oculus og Old Kingdom.

Lenke til kommentar
Det er ikke så rart nei. Blir litt som å vinne Tour de France på motorsykkel.

Men av en eller annen grunn liker jeg Toc konseptet, f.eks hadde med en av mine venners druids som han gearet for feral og det endte med at han kom inn med rundt 2k dps og etter litt normal farming kom han ut med rundt 3k

Lenke til kommentar
Før 3.2 var maks ilvl på gear 226 (utenom yogg'saron og algalon), og hc gear har en ilvl på 200.

 

Nå er maks ilvl på gear 245?, derfor ser jeg ingen grunn til at en hc som dropper ilvl 219 er for bra.

Maks ilvl er faktisk 272... selv om det ikke er trivielt å få tak i. Ellers er vel normal "cap" nå 258.

 

Og før 3.2 var det ganske mye ilvl 232 drops også.. allerede for Flame Leviathan 25-man. Syns for øvrig ikke det er noe galt med ToC heroic drops med tanke på content og drops som ellers er tilgjengelig nå.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Syns rett og slett Toc hc er for lett, har enda ikke wipet der og tror neppe jeg kommer til å gjøre det. Men altså skal ikke si så mye når alle som er med har 4/5 t8.5 og er nesten fult uld25man gear:)

 

Personlig ville jeg ikke si at ToC er for lett. Normale Heroics bruker jeg kansje 3 spells som priest healer, PoM, Renew og PW:S, kansje en flash heal av og til. Og ligger på maks ca 1400 Healing per sec.

 

I Toc derimot må jeg fokuse 24/7 og ivertfall på de 2 siste bossene er jeg ofter oppe i over 3000Healing per sec, noe som er temmelig sick for heroic. Jeg har bare wipet en gang. Men jeg lurer litt på hvordan blue geared healers har det her. Normalt sett så har det gått fint for folk me superior gear å healer heroics, ilvl 187-200, men jeg sliter å jeg har ilvl 213/226, kan være jeg har vært uheldig meg gruppene, men jeg synes at denne instancen ivertfall er en del vanskeligere en resten av heroicsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...