Bongy Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 HEI Jeg har tenkt til å mekke opp en ny gaming laptop. Jeg vil bare vite hvilke deler jeg skal bruke? Jeg vil at denne laptoppen skal kunne klare å kjøre de nyeste spillene og eventuelt de som kommer. Så derfor må jeg ha noen gode og nye deler. Det ville vært fint om dere kunne sende meg delene til for å mekke en fin gaming laptopp. [stasjonør fungerer også, men helst laptop. Mvh Bongy!
EivindS_ Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Velkommen til forumet. Ehh, hva slags chassis skal du bruke? Trenger jo ett hovedkort som ikke er så lett å få tak i. Er ikke like lett å bygge en laptop fra bunn som det er med stasjonær. Virker som om du mener at folk skal sende deg delene gratis, not gonna happen I guess
Bongy Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 Hva er chassis, jeg vil bare skaffe meg en god gaming laptop!
Dassen Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kabinettet... Hovedregel: Laptop mekker man ikke selv. Stasjonær derimot; go for it!
EivindS_ Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Sjekk Multicom.no. De har noen laptoper (med navn Multicom) som kan konfigureres til en viss grad selv. De kan blir ganske dyre da, men er det beste man får i forhold til gaming til laptop.
Jada-jada Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Tviler på denne fyren er kaptabel til å bygge noe som helst :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå