Gå til innhold

[Løst]Hjelp meg finne mobil med Spotify!


Anbefalte innlegg

Tastaturet på mobilen min har blitt ødelagt, og jeg trenger en ny. Jeg har veldig lyst på en mobil med en stor trykkskjerm slik som HTC hero eller Iphone, slik at jeg kan se på film på bussen, surfe på nettet og sånt. Jeg liker også programmet Spotify veldig godt, så det burde være mulig å installere det. Iphonen passer veldig godt til denne bruken men jeg liker ikke prisen på den, og jeg liker ikke at Apple skal ta 30% av inntektene til de som lager programmene i App Store. Jeg synes Samsung Jet høres ut som en god telefon, men den mangler noe lignende som App Store og Android Market. Kan dere hjelpe meg finne en mobil med stor trykkskjerm og muligheten til å installere Spotify?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spotify er nok ikke tilgjengelig til mobiler idag, men jeg tror ikke det er lenge til det kommer. Vet du om noen mobiler til under 4000 som har android? Kommer ikke Spotify til Symbian også?

 

Jeg har sjekket litt i prisguiden og jeg synes at HTC hero og magic ser ganske fristende ut, men de er også veldig dyre. Skjermene på de er også ganske gammeldagse i forhold til foreksempel Samsung Jet.

Endret av Jonasen
Lenke til kommentar
[...]og jeg liker ikke at Apple skal ta 30% av inntektene til de som lager programmene i App Store.

 

Hva da? 30% er ingenting med tanke på at de som skal selge applikasjonen(e) vil automatisk få et marked med millioner av potensielle kjøpere. Ingenting er gratis, og slik er det også ute i den virkelige verden også. Man får ikke et lokale gratis. Websider koster også å ha (domene m.m)

 

Så å ha dette som et argument for å IKKE kjøpe noe fra Apple er, unnskyld meg, tåpelig.

Lenke til kommentar
Spotify kommer til S60 som du ser her. :)

 

Den linken fungerer ikke. Jeg tror en mobil med S60 er utelukket uansett pga. at det ikke er så "touch-vennlig".

 

Så å ha dette som et argument for å IKKE kjøpe noe fra Apple er, unnskyld meg, tåpelig.

 

Ja, jeg er nok enig i det. Vet du hvordan jeg kan overstreke ting?

 

Jeg prøvde en Iphone i går, og synes den var ganske kul, men er ikke OSet litt lukket? Er det ikke litt lite jeg kan forandre på den?

Lenke til kommentar

iPhone er en relativt lukket ja. Men liker man ikke det, kan man selv løse dette enkelt ved å jailbreake. Da kan man installere Winterboard, som tillater oss å bruke temaer og gjøre den ugjenkjennelig. Videre kan man installere "Backgrounder" som gjør at man kan la programmer kjøre i bakgrunnen. Det meste går an hvis man jailbreaker.

 

Selv fikk jeg en 3GS igår, og jeg har ikke jailbreaket enda. Jeg ser ikke helt poenget lenger (Bortsett fra de nevnte programmene m.m) siden 3GS er så rask at man på en måte ikke savner muligheten for å kjøre ting i bakgrunnen. Pluss man har push-notification som jeg liker svært godt.

 

Dette er skrevet på 3GSen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk Helten i dag, og er skikkelig fornøyd :thumbup: Noen påstår at den er treg, men det er bare å fjerne 2-3 widgetser så er den raskere enn lynet. Det eneste som ikke virker spesielt bra er kameraet, det virker som det har store problemer når det er lite lys.

 

Takk for innleggene alle sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...