Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har eit problem...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg downloada ei episode av Jackass , som eg skulle skjule for mine yngre sysken sida dei ikkje har lov å sjå slikt... Eg plasserte filmen i ei windows mappe..uansett.. Eg prøvde då å sjå filmen, det gjekk ikkje , fila opna seg kun i media og deretter stod der "Error:Kan ikke opnes" noke i den dur. Eg prøver då å slette den... Men NEI! det gjekk heller ikkje and å slette fila.. prøvde å flytte den tilbake i My Shared Folder slik eg kunne kanskje slette den igjennom Kazaa. Det gjekk heller ikkje å flytte fila.. Det gjekk heller ikkje å bytte namn på fila.. Ingen ting funka.. :(

 

Er det virus? I so fall kva programm kan eg fjerne viruset med? ( gratis programm hadde vore flott)

 

Eller er det ein måte å fjerne den på ,som ikkje er nemnt opp om?

 

Eg vil ikkje formatere , blir for mykje makk .

 

Har XP PRO , viss det er til hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Få tak i en oppstartsdiskett for 95/98/98se/ME

2. Start opp maskinen med oppstartsdisktetten og gå til dos.

3. Hvis du starter i mappa C: så skriver du C:Windows

4. Skriv så: Del [navnet på fila], foreks: Del jackass.avi. (Hvis filnavnet på filmen er så langt at dos ikke klarer å skrive det, skriver du inn dir/w/p til du ser hva filen nå blir kalt (foreks Jackassepiso~1).

5. Ta ut oppstartsdisketten og start maskinen på ny.

Lenke til kommentar
winXP har noen ganger problemer med å slette .avi filer. Laste ned denne lille .reg filen og kjør den. Prøv å slette filmen etter du har gjort det.

http://www.win-xp.no/modules.php?name=Down...p=getit&lid=198

 

Frå informasjons fila eg dowloada frå linken:

Executing this file will remove a registry key which makes explorer load shmedia.dll.

; Simply put, this removes the annoying "permission denied" errors when trying to

; move/copy/delete AVI files.

;

; To use this fix, right-click on the file and select install. Done.

;

; Information about the registry key from multiple sources.

; Inf-file compiled by Moo (2002-03-22).

; Idea by Duxus. Thanks to the kind people of "[bBB] Sweden #01", you know who you are! :-)

 

Eg har innstalert fila og prøvde då utan å gjere noko meir å slette movie fila.. Men det gjekk ikkje :( Kva skulle eg eigentleg gjere? noken som kan gi mej noko enkel walktrough?

 

PS: Eg er svært dårlig når det gjeld slike ting og treng hjelp til slikt :cry:

 

Men eg sjekka egenskapane på fila og der stod det : .MPEG

 

 

Takkar for svara og fleire svar :woot:

Lenke til kommentar
1. Få tak i en oppstartsdiskett for 95/98/98se/ME

2. Start opp maskinen med oppstartsdisktetten og gå til dos.

3. Hvis du starter i mappa C: så skriver du C:Windows

4. Skriv så: Del [navnet på fila], foreks: Del jackass.avi. (Hvis filnavnet på filmen er så langt at dos ikke klarer å skrive det, skriver du inn dir/w/p til du ser hva filen nå blir kalt (foreks Jackassepiso~1).

5. Ta ut oppstartsdisketten og start maskinen på ny.

Lenke til kommentar

Huff så mange svar..

 

Gjør følgende:

Trykk CTRL + ALT + DEL

 

Da får du opp "windows Task Manager"..

Gå på prosesser.

Avslutt alle du klarer utenom iexplorer.exe og explorer.exe.

De systemprosessene som er kritiske lar seg ikke avslutte.

Få bort alt av programmer som jobber i bakgrunnen. Og for ALL del få bort kaazaa. For sikkerhets skyld.. spill en fil med et annen navn enn den du skal slette i mediaplayeren din for å fjerne fokuset fra den sist spilte filen - som altså kan være jackass.

 

and then.. SLETT!! DELETE... Whatevah..

 

Gud løkk!!

Lenke til kommentar

Prøvd å starte i Safe mode? Tror det skulle gjøre susen... gjør vertfall veldig ofte det hos meg :)

 

Hvordan starte opp i Safe Mode?

Du trykker enten F8 eller F12 under oppstarten. Da får du opp ett bilde der du kan vlege om du skal starte opp i safe mode eller vanlig måte... da velger du Safe mode. Så går du bare inn å sletter fila du sku ha sletta :)

 

 

 

Håper dette hjeper da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...