Gå til innhold

Ros til Dell


Anbefalte innlegg

Det er så alt for mange som klager på verkstedene rundt om nå til dags, så jeg synes at Dell fortjener litt skryt for behandlingen de gav meg.

 

Her for litt over et år siden kjøpte jeg en Dell M1330 bærbar til min samboer. Den har fungert rimelig greit i litt over et år. I det siste har den imidlertid begynt å bli varm og viften gikk konstant. Det hele toppet seg men horisontale og vertikale striper over hele skjermen. Dette da bare et par uker over garantitiden på et år. Jeg ringte Dell XPS support og traff på en hyggelig svenske. Dette var da i går (04.08.2009) klokken ca 14:00. Etter en liten forklaring så fikk jeg beskjed om at hovedkortet skulle byttes og at dette var et problem som en del av maskinene i den serien hadde opplevd. I dag (05.08.2009) klokken 12:00, banket det på døren. En tekniker fra Dell satte seg ved kjøkkenbordet vårt og skrudde litt. Og etter en halvtimes tid så var maskinen oppe og gikk med nytt hovedkort, ny kjølepasta og ikke minst nytt skjermkort.

 

Det hele tok 23 timer fra jeg ringte inn til jeg igjen var fornøyd Dell-Bruker.

 

Tusen takk Dell. Slik behandling liker jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...