Kenneth Solfjeld Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har dratt spakene i hytt og pine her, og har i prosessen dratt opp mye støy. Men det er litt tøft synes jeg. Endret 4. august 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
myrk Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke no konstruktiv kritikk å komme med, men synes og d var litt tøfft Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Støyen på bildet passer godt inn - kjempetøft bilde! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Isteden for å ikke si noe vil jeg i alle fall si meg enig med de andre her. Tøft. Liker vinkelen Får inntrykk av at det er i et trykkeri. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Takker for kommentarer! Det er nesten riktig Carny. Det er silketrykkeriet hvor jeg jobber, og det er faktisk et selvportrett. Endret 5. august 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
TapZ Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hva har skjedd ved håret på din høyre side av pannen? Er det damp eller røyk ellernoe? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Har absolutt ingen anelse. Men jeg ser det nå! Plaget meg ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Det er vel litt lens flare på siden av hodet der.. Likte bildet - tøff stemning, som passer bra med grove korn. Bildet ser på ingen måte oppstilt ut - her jobbes det! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Enig med alle de andre. Ser egentlig ikke noe særlig som bør være annerledes. Veldig kul tittel, forresten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Må si at når jeg så tittelen så begynte jeg å undre, men det var en meget positiv opplevelse å åpne linken Kan ikke si mer enn at jeg er enig med de andre, tøft, bra vinkel valg og det ser ikke oppstillt ut. Knall Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå