Gå til innhold

Feature: Minibærbar som spillmaskin - del 1 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig mange spill man kan spille på netbooks, så og si alle som er laget før 2003/2004. Man bør kanskje begrense seg til spill man faktisk får kjøpt, og også nevne hvor man kan kjøpe de (som f.eks Steam eller GOG).

Skrevet

For de av dere som har en gamer PC hjemme, og vil chille med PC spill på din minilaptop i senga eller lignende kan jeg anbefale StreamMyGame.com (SMG) som lar deg streame spill som Crysis o.l over nettverket med full ytelse på din minibærbar :) Funker kjempebra.

Har du god nettlinje kan du streame over nettet.

Skrevet

Project64 funker fett det, men av en eller annen grunn har det plutslig begynt å hakke som om det skulle være 2fps konstant med engang jeg tar ut laderen.

Jedi Knight II: Jedi Outcast funker som en drøm ;)

Skrevet
Project64 funker fett det, men av en eller annen grunn har det plutslig begynt å hakke som om det skulle være 2fps konstant med engang jeg tar ut laderen.

Det kan jo hende at du, ved å plukke ut laderen, setter maskinen i maksimal strømsparingsmodus. Da vil jo skuten klokkes ned noe ganske kraftig.

Skrevet (endret)

Kjører Fallout 2, Planescape Torment og Alpha Centauri helt uten problemer på min MSI Wind. Fungerer like fint i spare-modus også.

Edit: Fin artikkel forresten. :thumbup:

Endret av Monkeyboy
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har en HP Mini som jeg har styra med å finne fine spill å kose meg med på tur :)

Den klarer såvidt å kjøre EVE med all grafikk på minimum, men da mest til å bare trene skills.

Ellers så har jeg prøvd:

Master of Orion 1 og 2.

XCOM: Enemy Unknown (UFO)

XCOM: Apocalypse

One Must Fall (Robot slossespillet)

Civ 1 2 og 3.

Battletech

Diablo 1

Diablo 2

Heroes of Might & Magic 1 & 2

Jones in the Fast Lane

Master of Magic

Ports of Call

Quest for glory 1: So you want to be a hero? (VGA versjon)

Wing Commander: Privateer (nyversjonen)

Snes-emulator med MASSE spill (FF6 4tw!)

True love (høhø)

.. Og mer til :p

Kos med miniPC og gamle nostalgiske klassikere!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...