Kromkaken Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Hei Jeg har er LG KP500 som jeg kjøpte hos mpx.no. Nå nylig begynte mobilen å slå seg av, av seg selv. Jeg har også funnet ut at om jeg holder mobilen 2-3cm over f.eks en bordplate, og slipper den, så slår den seg av. Denne feilen oppstod av seg selv, og ikke etter et fall eller lignende. Er dette en garantisak? Om jeg sender mobilen inn kan de da si at jeg ikke blir dekket av garantien pga mobilen skal ikke tåle et fall på 2-3cm? Det er også veldig varierende hvor ofte mobilen slår seg av i løpet av en dag. Noen dager kanskje bare en gang og andre dager fem ganger. Spekulerer på at mobilen tåler så lite at den slår seg av pga den ligger i lommen og blir utsatt for trykk eller lignende...
Kromkaken Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 (endret) Nå slår den seg ikke av ved et lite fall heller Det virker som om mobilen lever sitt eget liv Edit: Fant ut at om det er en myk tresort trengs litt større fallhøyd Endret 6. august 2009 av dinosauren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå