Gå til innhold

hvor mye er denne Konge maskinen verd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Notebook PC w/ Intel Centrino Mobile Technology Processor

512 MB DDR SDRAM

60 GB Hard Drive

DVD/CDRW Drive

Pentium M, 1.4 GHZ Processor

15" TFT Display

ATI M9000 RADEON 64 MB DDR RAM Video Card

3 USB Ports

Windows XP Home Edition (operating system)

Notebook carrying case included

Weighes 6.6 lbs

5 hour extended battery life

Hvor mye er denne verd helt ny/uåpnet hvis jeg skulle feks solgt den på Bruktmarkedet.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man sammenligner spesifikasjoner mot andre omtrent tilsvarende PC'er, så vil pris kunne ligge et sted mellom 20000 og 25000,-

Skrevet

Du burde får mye mer enn 10K, for de billigste Pentium M laptopene koster jo fra ca 18000. Jeg har ihvertfall ikke sett noen billigere.

Skrevet

Husk at selv om den er "ny", så vil potensielle kjøpere se på den som brukt. Datautstyr, og alt annet også forsåvidt, synker mye i pris i det sekund varen kommer innenfor dørstokken til en kjøper.

Skrevet

Det er jo Centrino også. 1,3GHz Centrino koster 20K men er ikke sikker på resten av specs'a da. Ville sagt 20K jeg (siden den er "brukt")

Skrevet

m m jeg kjenner noen amrikanere som skal flytte fra UsA til norge om ca 14 dager. tenke å spørre dem om å ta med jeg har funnet den til 10k i USA. og det er jo vanvittig billig..

Skrevet
m m jeg kjenner noen amrikanere som skal flytte fra UsA til norge om ca 14 dager. tenke å spørre dem om å ta med jeg har funnet den til 10k i USA. og det er jo vanvittig billig..

Ta med en til meg også? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...