Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10 uten TOPP 5!

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, altså Fight The Giants, har ikke Lescott. Bare så det er sagt, Latias.

Ellers vil jeg benytte anledningen til å si at jeg har startet så svakt fordi jeg ikke fikk laget lag før i Gameweek 2, og fordi jeg glemte å sette opp laget mitt, men, nok om det.

29 poeng med 5 spillere igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg, altså Fight The Giants, har ikke Lescott. Bare så det er sagt, Latias.

Har da ikke sagt det heller..

Endret av Latias
Skrevet (endret)

Ahh faen ta. Harr verken tid eller gidder å følge med her. :p skal bytte og trekke poengs han fikk. Hvem vil ha admin rettighetene?

Edit: 1 poeng ja. Wow :p

Endret av ErlendRU
  • 2 uker senere...
Skrevet

@ Latias

UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!:

Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han.

Ellers kan jeg informere om at etter å ha hatt sånn ca. 3 runder hvor jeg har glemt å gjøre bytter/sette opp laget mitt + at jeg starta i runde 2, så er jeg endelig tilbake. Det viste jeg med å ta 50 poeng i forrige runde og være på en delt 3. plass i septembertoppscoren, jeg kan love at jeg skal skjerpe meg.

Skrevet
@ Latias

UtenTop5, ErlendRU og Daffestad United hadde alle Lescott på laget. Så skal trådstarter bli kastet ut av sin egen liga? :!:

Forstår jeg deg rett her så mener du at alle lagene unntatt de som er topp 5 i ligaen, ErlendRU og Daffestad United har Lescott på laget. Da svarte jeg at jeg ikke hadde han.

Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. :p

Skrevet
Du misforstår. Det er et lag som heter UtenTop5 i ligaen. Altså de tre brukerne hadde han på laget, ikke at alle utenfor topp fem hadde han på laget. :p

Da så.

Jeg har 24 poeng så langt denne runden, og 7 spillere igjen. Til tross for at jeg har elendig utgangspunkt tror jeg at jeg skal klare å kjempe meg opp til topp 5 i ligaen, etterhvert.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...