Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til russebil, helst mye for pengene ;)


Lomeus

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er en gjeng på 7 gutter som snart skal kjøpe russebil og til den har vi lyst på et bra anlegg ^^ Det viktigste er bassen, her har vi lyst på noe med ordentlig trykk i som høres godt utenfor bilen :p

 

Vi er ikke bærumsgutter for å si det sånn, så vi håper på å få mye for pengene. Vi er heller ikke veldig gode på montering, så et pakketilbud eller noe lignende hadde kanskje vært best.

 

Hvis bilmerke og modell er relevant så er det en eldre Ford Transit vi trolig kommer til å kjøpe. Vi er villige til å betalte rundt 10 000 kr til sammen :)

 

MvH Holmestrandsgutta =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en monoblokk jeg vurderer å selge, en soundstream xxx6500d. Specs finner du her http://ampguts.realmofexcursion.com/Soundstream_XXX6500/

 

Da har du mer en nok effekt til å filleriste russebilen deres! Trenger bare et par bra elementer, her kan du se en liten video som jeg og en kompis lagde, er 2stk cerwin vega 15'' og forsterkeren er god for MYE mer en dette, her er den koblet i 4ohm på lavt volum, er kanskje 20-30% av maks effekt. :) Få deg et par gode elementer som med dobbel spole så det kan kobles ned i 1ohm så kommer du langt. :)

 

Her er videoen

 

Videoen lyver litt, ser mye værre ut i virkeligheten :p

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Kjøper du russebilen vi skal selge ska du få med et rimelig sykt anlegg mot 9k tillegg i prisen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17591289

 

Anlegget består av 4 6'9 alpine, uten kasse(må kjøpes, ca 250,- per kasse) en firekanals til høytalerne(filla ny), en monoblokk på 1100w(Ny for 3 uker siden) og en dobbel kicker kasse med 12" L52(noe av det beste i 12" fra kicker, untatt L7 selvfølgelig) og en splitter ny alpine cd spiller. kabler må kjøpes separat. Kickerne og forsterkeren til de bruker jeg i min bil pr idag og det kjøpte jeg nytt på TvBoden i Sverige for 7550,- (NOK) for tre uker siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...