Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen sprut med dama


Gjest FreskFyr;)

Anbefalte innlegg

Gjest FreskFyr;)

Håper på non seriøst gode svar..:(

Er voksen mann på snart 40 og hatt mine damer gjennom årene, er slank,sprek,til tider plagsom kåt og kuken står ALLTID som et spett og knuller i glatt en time eller mer.B-) Frk Høyre kan gi 5-6 ladninger om dagen når tid og lyst. Jo da så bra atte.. men klarer jo faen ikke å knulle meg til sprut med damer (menn er IKKE noe som frister). Har ei fanatisk og rå dame nå som er med på alt.B-) Elsker sex med damer jeg men leverer ikke lasta da så lett desverre . Supert for damer som vil 2-3 orgasmer i slengen ja - men liksom mislykka da for meg.. Håper noen snille kan gi non gode tips eller erfaringer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier at du kan få 5-6 ladninger om dagen med høyre. Har lest dette i et manneblad:

 

Du bør la det gå en uke uten høyrehånda. Når uka har gått, runker du en gang, men holder VELDIG løst rundt penis. Onaner ikke oftere enn annenhver dag i en periode, og runk ALDRI hardt. Dette for å bygge opp nervene i penis slik at du faktisk kan bli stimulert av noe annet enn et haaardt grep med frk. høyre.

Lenke til kommentar
Håper på non seriøst gode svar..:(

Er voksen mann på snart 40 og hatt mine damer gjennom årene, er slank,sprek,til tider plagsom kåt og kuken står ALLTID som et spett og knuller i glatt en time eller mer.B-) Frk Høyre kan gi 5-6 ladninger om dagen når tid og lyst. Jo da så bra atte.. men klarer jo faen ikke å knulle meg til sprut med damer (menn er IKKE noe som frister). Har ei fanatisk og rå dame nå som er med på alt.B-) Elsker sex med damer jeg men leverer ikke lasta da så lett desverre . Supert for damer som vil 2-3 orgasmer i slengen ja - men liksom mislykka da for meg.. Håper noen snille kan gi non gode tips eller erfaringer..

 

Tror du trenger ei som er litt trangere. Eller bare redusere sexen/ronkingen eller bare ikke ta hardt i eller vent noen uker.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest FreskFyr;)

Takk for positive og gode svar! B-)

Har prøvd å få Frk Høyre å være litt "mildere med kjeppen" og fortsetter med det..men så blir det godt da og så drar a til på slutten ;-) Men prøver.. Kan jo ikke bli sånn KlønetePikeDilling heller :roll:

Når vi trefdes sist uke så holdt vi på ca14t det døgnet ( måte spise litt og sov 2t) og hu fikken 2-3 orgasmer og non dobbelt orgasmer.. tipper 10-12 orgasmer og nesten 1 squirt. Vi gjorde ALT i nr 1 og 2 osv. Kjeppen sto 90-100%som en påle den - helt rått igjen dette!! Fantastidk dame og nullfake der - med på alt! Og ikke en satans dråpe blir servert her :( Kunne nesten grine... :no:

Et balltre i skallen er vel det jeg trenger..hu fortjener jo ikke dette!!..og hvor lenge gidder a..

 

Nei her trengs flere idear fra Gutta!! B-)

 

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest FreskFyr;)

Sorry -leste ikke igjennom før posting -rettelse: hu fikk en 2-3 orgasmer og non dobbelt orgasmer hver runde.. tipper minst 10-12 orgasmer og nesten 1 squirt til sammen. Vi gjorde ALT i nr 1 og 2 osv.

Nei -her trengs flere idear fra dere Gutta!! B-)

Har det hærlig jeg og mye morro og hyggelig å igjen høre fra en SuperBabe at jeg er så fantastisk elsker og bla bla - men slitsomt å ikke komme helt i mål da.. :cry: Forgjeves liksom..

 

Beklager sutringa mi her - noen andre har det sikkert værre osv - men dette mitt personlige problem da.

 

Takk igjen for innspill!!:)

Lenke til kommentar
Du sier at du kan få 5-6 ladninger om dagen med høyre. Har lest dette i et manneblad:

 

Du bør la det gå en uke uten høyrehånda. Når uka har gått, runker du en gang, men holder VELDIG løst rundt penis. Onaner ikke oftere enn annenhver dag i en periode, og runk ALDRI hardt. Dette for å bygge opp nervene i penis slik at du faktisk kan bli stimulert av noe annet enn et haaardt grep med frk. høyre.

 

Ohh crap!

Endret av GrevenLight
Lenke til kommentar
Håper på non seriøst gode svar..:(

Er voksen mann på snart 40 og hatt mine damer gjennom årene, er slank,sprek,til tider plagsom kåt og kuken står ALLTID som et spett og knuller i glatt en time eller mer.B-) Frk Høyre kan gi 5-6 ladninger om dagen når tid og lyst. Jo da så bra atte.. men klarer jo faen ikke å knulle meg til sprut med damer (menn er IKKE noe som frister). Har ei fanatisk og rå dame nå som er med på alt.B-) Elsker sex med damer jeg men leverer ikke lasta da så lett desverre . Supert for damer som vil 2-3 orgasmer i slengen ja - men liksom mislykka da for meg.. Håper noen snille kan gi non gode tips eller erfaringer..

Men jeg sier eder at hver den som ser på en kvinne for å begjære henne, har alt drevet hor med henne i sitt hjerte.

 

Matteus Kapittel 5, Vers 28

Lenke til kommentar
Gjest FreskFyr;)

Hei hopp- takk for innspill! :cool:

 

Joda vurdert min legning mange ganger jeg... å dundre på i eksosen er både godt å spennende det absolutt- men det fenger ikke hvis det ikke er noen duvende bryster og trutmunn der og.. blir liksom litt feil med hårete rumpe og kjepp for meg! Men har jo ikke prøvd da..

Synes kvinners oral og håndjobb blir mest kiling og kos så en real neva hadde nok gjort det bedre- men bilde av det blir liksom veldig feil for meg.. tror ikke det finnes såå vakre unge menn.. men jeg har jo ikke prøvd det heller da..

Hm- kanskje pinglete jeg?..he he :D

 

Hadde noen dager sammen med a sist uke som kaniner igjen..sykt godt og helt vilt :p - men samme problem : nada sprut.. Nå er vi litt mindre stressa og holder heller på leenger og mer kreative..Var også en del hardere med henne på alle måter - som hu likte så hylte, skrek og rista! :cool: En liten squirt fra hu kom det i fjeset mitt når slikka og fingra.. NICE! :p

Prøver å kjenne etter hva som er greia mi. Lurer på om jeg bare er for kåt og for flink men kanskje sjenert for å vise/blottlegge meg med en orgasme...at det for privat liksom..kanskje..? Kan jo stort sett med frk høyre nappe frem en ladning på 3-4 minutter - men da for meg selv..

 

Har noen andre det sånn - og har du funnet noen svar???

Eller noen kloke svar fra andre,,

Dette er for jævelig surt å leve med..!! :( Det knekker meg dette..

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Ved første øyekast trodde jeg du mente Erna Solberg da du skrev Frk Høyre

Frk Høyre kan gi 5-6 ladninger om dagen når tid og lyst.

Har blitt sprø av politikk... :)

 

 

Prøv å ikke kose med Frk Høyre (vet ikke om du prøvde det), etter et par dager med tørke, koser du med kvinnfolket. Jeg er ikke lege, men jeg ville blitt bekymret om det ikke funket

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...