Gå til innhold

SIBA og service/garanti


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en C510 som jeg leverte inn på service første gang 08.07.09. Jeg leverte den da inn og sa problemet var støv under skjermen, og at ettersom mobilen er kun noen få måneder gammel syns jeg dette er ganske skjenerende, fordi det er ganske merkbart.

Jeg fikk den så igjen, med en lapp hvor det sto at arbeid utført var software-update.

 

Jeg tok den så tilbake og sa at jeg er fullstendig i stand til å koble mobiltelefonen min til PCen og gjøre dette selv, og at de tydligvis ikke har sett på det den ble sendt inn for. Den ble da sendt på service igjen den 23.07.09

 

I dag var jeg og hentet den. Det sto da i arbeidsbeskrivelesen at mobilen var åpnet og blåst ren, samt software-update. Da jeg tok av klisteret de legger utpå skjermen så jeg imidlertidlig at det var mer merkbart med støv enn da jeg leverte inn. Jeg sa dette til han som tok seg av utleveringen av mobiltelefonen. Det jeg da etter noe om og men fikk høre var at de kunne sende den inn som garanti, men dette vil koste meg, basert på "tidligere erfaringer", ca 500 kr, ettersom det ikke er en "vesentlig" mangel på mobiltelefonen, og de mente dette er helt vanlig å få støv på skjermen.

 

Er det noen som vet noe om dette? Synes ikke helt det holder mål å få det svaret tilbake. De har jo ikke fikset noenting og stiller seg vanskelige til å faktisk gjøre noe.

 

Håper på svar! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefoner blir laget etter forskjellige standarer. Enkelte standarer sier at produktet er sprutsikkert, mens andre standarer er støvsikker og vanntett etc...

 

I tillegg har du nok sikkert hatt telefonen i et støvutsatt miljø. I lommen din feks.

Endret av Loko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...