Lurkern Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hei. Litt usikker hvor denne tråden skal være, men tror nettverk er i riktig retning. Jeg vet at maskinen min har bluthtooth hardware, men aner ikke hva den heter. Jeg hadde en CD plate med driver og program før, men den er kommet bort. Er det noen universal driver for å aktivere bluetooth på maskinen? Har kjørt SIW og AIDA32 uten å finne ut hva jeg trenger. Hjelp
Lurkern Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Hvilken pc har du? er en laptop vet jeg. er en del intel saker i den, blandt annet nettverkskortet mitt som er trådløst.
Cubicle Dude Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hvilken modell? Acer, Asus, Dell, Hp ... De aller fleste leverandører gir mulighet for nedlasting av drivere fra deres nettsider. Dell drivere- velg model Asus drivere - velg model HP -Velg model Acer - velg model Som sagt de aller fleste produsenter gir deg mulighet for nedlasting. om ikke din er en av de over så finner du sikkert riktig leverandør. Endret 30. juli 2009 av Cubicle Dude
Lurkern Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Hvilken modell? Acer, Asus, Dell, Hp ... De aller fleste leverandører gir mulighet for nedlasting av drivere fra deres nettsider. Dell drivere- velg model Asus drivere - velg model HP -Velg model Acer - velg model Som sagt de aller fleste produsenter gir deg mulighet for nedlasting. om ikke din er en av de over så finner du sikkert riktig leverandør. Er det noen måte jeg kan finne ut hvilken jeg trenger? Har jo SIW og AIDA32, men finner ikke noe med navn bluetooth noen plass
Cubicle Dude Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Om du vet hvilken laptop du sitter på så kan du bare laste det ned fra leverandøren. Om du ikke vet hvilken du sitter på er det nok litt mere strev... Du kan jo evnt. laste ned demo versjonen av Driver Magician og ta et søk på ukjente enheter der.
FlinkeFreddy Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hehe står jo navnet på modellen på de aller aller fleste laptopper. Se bak skjermen( øverst, hvis de er lukket igjen). Finnes ofte en blutouth-knapp på datamaskinen. Trykk i den, kanskje det er pløgg ænd plei ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå