Gå til innhold

Hvor i Oslo selges triwing-skrutrekker for åpning av Wii?


Anbefalte innlegg

Og ja - jeg vet at disse kan bestilles på nettet, men jeg skulle helst hatt tak i en slik skrutrekker i dag! :)

 

Sjekket Clahs Olson på Oslo City i går, men de hadde ikke. Noen som vet om noen spesial/elektronikk-sjapper som kanskje har en slik?

 

Det er altså snakk om triwing (eller treving som den heter på norsk), ikke vanlig stjernetrekker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Da er jeg vel noen dager for sen, men de HAR på Claes Ohlsson - i hvert fall har de hatt. Så man kan jo sjekke den ved Eldorado om de ikke har på City. Om de ikke har den løst, kan man jo sjekke om noen av de billigste (bits)settene har en passende bit.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Digital Impulse har noen av og til

 

http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Verkt%C3%B8y/Diverse/OEM/Shinobii-Triiwing-skrujern---f%C3%B6r-Nintendo-WII,-DS-og-DS-Lite-116782.aspx

 

"triwing bitheads" kan også kjøpes hos Clas Ohlson, men OBS! Ikke kjøp disse hvis du vil bruke den til å åpne en Wii. Wii'en har to "recessed" (jeg kan ikke tenke om et godt norsk ord for det) triwing skruer og de kan ikke nåes med skrubiten som selges hos Clas Ohlson.

 

Men, hvis du vil ta risikoen, de to "recessed" triwing skruer kan nåes med en 1.4mm precision screwdriver. Vær oppmerksom at dette kan "strip the screw" og gjør det veldig vanskelig å få den inn eller ut igjen. Men jeg tok sjansen og det funket for meg. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...