Gå til innhold

COD 4 verdens merkeligste bug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over verdens merkeligste bug når jeg spilte COD4 Multiplayer i går...

Jeg kunne plutselig ikke dø! Logget meg inn for å spille litt FFA på en 40-player server som alltid er stappfull. Fikk campet litt, og skutt meg tom for ammunisjon.

Men når jeg springer litt rundt i spillet og knifer folk, blir jeg ikke drept. 29 kills senere (verdens råeste knifing-streak), finner jeg ut at noe er galt. Stiller meg opp, og folk står å knifer meg, skyter meg, sprenger meg. Alt som skjer er at jeg blir litt skadet.

Noen som har vært borti den bugen?

Den gjorde at spillet ble ufattelig kjedelig. Men etter at jeg gikk ut av spillet, var alt normalt igjen, og jeg dør i hopetall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prestige på CoD4 PC versjon? Isåfall, GOGO level til 10th prestige. Så finner du ut av buggen, evt se om du har glemt å slå av cheaten din :I

Skrevet

Vi har Prestige på PC ja.

Uten at jeg gidder å gjøre det flere ganger. Sluttet å spille COD 4 etter 4-500 hundre timer, og hadde ikke rørt spillet siden rundt august i fjor. Da hadde jeg prestiget opp noen ganger. Men tok aldri vare på profilen.

Begynte igjen, og er bare på rundt 40 level.. Ting tar tid.

Lite hyggelig å bli anklaget for å cheate. Det pleier jeg vanligvis bare å gjøre av fjortiser når jeg spiller på public servere, og gjør det bra.

Tror du jeg hadde skrevet et innlegg på et offentlig forum om en bug som gjorde meg udødelig, og der jeg ikke fikk plukket opp våpen hvis jeg hadde cheatet?

Cheater aldri på online-spill. Adventurespill ja, men da må jeg være seriøst fastlåst en eller annen plass :-)

Skrevet
Kom over verdens merkeligste bug når jeg spilte COD4 Multiplayer i går...

Jeg kunne plutselig ikke dø! Logget meg inn for å spille litt FFA på en 40-player server som alltid er stappfull. Fikk campet litt, og skutt meg tom for ammunisjon.

Men når jeg springer litt rundt i spillet og knifer folk, blir jeg ikke drept. 29 kills senere (verdens råeste knifing-streak), finner jeg ut at noe er galt. Stiller meg opp, og folk står å knifer meg, skyter meg, sprenger meg. Alt som skjer er at jeg blir litt skadet.

Noen som har vært borti den bugen?

Den gjorde at spillet ble ufattelig kjedelig. Men etter at jeg gikk ut av spillet, var alt normalt igjen, og jeg dør i hopetall.

hehe, utrolig rart bug ass, kjipt, men det var vel litt digg og ikke dø også da?

Skrevet

Var veldig kult å ikke dø helt til jeg innså at det ikke var mine kvaliteter som spiller som gjorde at jeg ikke klarte å dø...

Prøvde fortvilet å plukke opp våpen, men det gikk jo heller ikke :-(

Skrevet

Har sett noe lignende på playstation hvor det var en som ikke kunne drepes uansett hvor mye du skjøt han... :hmm:

Skrevet

Første og forhåpentligvis siste gang jeg er borti den bugen. Ikke så kult å bli anklaget for å cheate, og bare stå der med å bli knifet og skutt i trynet mens man blånekter, og fortsetter å la være å dø :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...