Allstar Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Hei. er nå en smule lei av wow + stuck på hytta med ice nett, tenke å game litt battle-net igjen for gamle dagers skyld Har dere en link eller noe til et sted jeg kan downloade diablo 2 uten lord of destruction og uten noe cd crack (har jo egen cd key som jeg vil bruke) Takker evig for alle svar NB: er lei av å fiske
Legion Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 registrer cdkeys på battle.net og last ned klientene
Allstar Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 registrer cdkeys på battle.net og last ned klientene Det har jeg gjort står og laster ned har gjort det i ca en halv time og kun lastet ned 11,5mb av 1,51gb så det kan jo ta år :O Regnet med at torrent med mange seeders kansje er ett bedre alternativ? eller ?
del_diablo Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Torrentz er ikke bedre i dette tilfelle.............
Allstar Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 registrer cdkeys på battle.net og last ned klientene Det har jeg gjort står og laster ned har gjort det i ca en halv time og kun lastet ned 11,5mb av 1,51gb så det kan jo ta år :O Regnet med at torrent med mange seeders kansje er ett bedre alternativ? eller ? BTW har lord of destruction cd'ene det er derfor jeg bare trenger diablo 2
Legion Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 rart, har alltid hatt full pinne ved nedlasting. sjekke nettopp for ordens skyld og linja ble maksa med en gang...får du grønt lys?
Allstar Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 rart, har alltid hatt full pinne ved nedlasting. sjekke nettopp for ordens skyld og linja ble maksa med en gang...får du grønt lys? Yes har grønt lys alle veier på ruteren : / men vet hva ice net er? er jo ikke så altfor bra men funker for hytten. Klare å streame Naruto, bleach osv episoder uten noe stort problem så burde jo gå
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Det er håpløst å laste ned noe med et mobilt brebånd, hastigheten er ikke all verden, at streaming funker bra er ikke rart, siden den ikke må laste ned hele episoden før du får sett den, den laster ned mens du ser på den episoden.
vikingkylling Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har kun ICE og klarer meg fint med det. Hastigheten er ikke den beste, men jeg har svært sjelden problemer med å streame film via nettet eller spille LotRO. Men on-topic er det mer enn nok av torrentz-sider om du tar et raskt søk. Bare husk å finne en ucracket versjon som har fått god kritikk. (skjønt dette begynner vel å bli i gråsonen hva som er lov her på forumet?)
del_diablo Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 (skjønt dette begynner vel å bli i gråsonen hva som er lov her på forumet?) Hvilken gråsone? Siden man kjøper CD-key til dette, og dette er lovelig etter norsk lov: *Image filer(f.eks den kjente .iso) *Installere *Fjerning av CD-sjekk og alt det tulle der
vikingkylling Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Det er nok lov i følge norsk lov, men det er ikke lov å snakke for høyt om torrentz sider på forumet. Spesielt ikke om du har tenkt å late ned en piratversjon av spill. (ja, det er piratversjon selv om du har egen cd-key).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå